NYTT PROJEKT: VAKNA VEGAN


Jag har skapat en ny blogg! Jag fick för mig att jag ville ha ett eget utrymme för min veganism och aktivism och pysslade ihop en ny blogg igÄrkvÀll.

Att balansera den hÀr bloggen mellan roliga saker sÄ som shopping och inredning ihop med djurrÀtt och aktivism har aldrig kÀnts speciellt bra faktiskt och nu har jag valt att dela dessa intressen Ät. Genom att flytta en stor del av mina veganska texter hÀrifrÄn sÄ riskerar jag kanske nu att tappa lÀsare som inte Àr direkt intresserade, men det kan ocksÄ vara sÄ att jag nÄr andra lÀsare genom att dela dessa tvÄ vÀrldar Ät. 

NÄgra inlÀgg som tillhör kategorierna Vegan Wednesday och Food Friday kommer att Äterpubliceras pÄ den nya bloggen, och inga fler kommer att skrivas pÄ denna. Jag lever ju veganskt sÄ det Àr inte som att veganismen kommer försvinna frÄn den hÀr bloggen, men jag trivs som sagt inte med att blanda mina sÄ pass olika intressen sÄ som jag gjort pÄ denna bloggen. 

Recept och smÄtrix i vardagen kommer att dyka upp hÀr dÄ och dÄ som vanligt, men i övrigt sÄ Àr det den hÀr bloggen som gÀller för debatt och Äsikts-inlÀgg. Jag hoppas att ni vill kika in och lÀsa dÀr ibland! MÄlet Àr att publicera i alla fall 1 inlÀgg om dagen nu till en början!

#1 - - Jessica Högberg:

Lycka till med nya bloggen!

Svar: Tack det behövs! Den hamnar i ett spamfilter överallt, förstÄr inte varför :(
Bunny

#2 - - Jessica Högberg:

TrÄkigt, hoppas det löser sej!