T O R S D A G

NÀst sista dagen pÄ jobbet, sÄ himla tungt. Kollegorna bjöd mig pÄ lunch idag och överraskade mig med en liten present, blev sÄ himla rörd. AlltsÄ de Àr sÄ jÀvla fina! Jag fÄr sÄ ont i magen redan nu för jag vet hur mycket jag kommer att sakna att inte trÀffa dem varje dag lÀngre. Jag vet ju att vi kommer trÀffas igen, men fasen alltsÄ... att lÀmna en arbetsplats man Àlskar sÄ hÀr mycket som jag gör, det Àr fasen att jÀmföra med ett breakup. Kom hem och var helt förstörd.
 
Sedan gosade jag kaniner och sÄ tog jag tag i saker, jag har ju fortfarande morgondagen framför mig. DÄ ska jag bjuda pÄ fika till mina Àlsklingar samt ytterligare nÄgra, sÄ det var ju bara att stÀlla sig och baka! Tankspridd som jag Àr just nu sÄ gjorde jag sÄklart fel, men som tur Àr har jag vÀrldens bÀsta sambo som for ivÀg till affÀren och köpte nya ingredienser! Jag hoppas det blir fika över sÄ att han fÄr smaka! 

Tillslut blev det en citron och halloncheesecake samt nÄgot som ska vara en hallonkladdkaka! Det ÄterstÄr att se imorgon, jag hopaps verkligen det blir bra!
 
#1 - - Annaaaanas:

SÄ himla goda de var!! Jag tar gÀrna recepten :D

Svar: Ska bli! BÄda Àr superenkla att göra dessutom :O
Bunny