L Ö R D A G

Hej kompisar! Usch det Àr en sÄ grÄ och trÄkig lördag hÀr i Malmö idag. Nog fasen börjar sommaren ta slut och hösten ta vid. Det gör egentligen inte mig nÄgot dÄ jag inte ska vara ute idag, haha. Vi hÄller pÄ att mÄla om i sovrummet! Vi har ju inte gjort det förut dÄ vi tÀnkt att Àsch, vi ska ÀndÄ inte bo hÀr, men vÄr mÀklare tyckte att det var ett bra move att fixa vÀgg och tak som förra Àgaren sabbat genom att bara mÄla runt om föredetta möblering... sÄ nu gör vi det. Vitt rum ska bli vitt. 

Jag kÀnner mig lite bÀttre idag. Fortfarande stressad och paniksymptom. Men jag avslutade gÄrdagen med att fylla i min kalender och göra listor pÄ vad som ska göras i vilket rum hÀr i lÀgenheten. Det ska bli skönt att stryka över grej efter grej. Nu jÀvlar ska sovrummet bli klart!
#1 - - Annaaaanas:

Heja heja :D