F R E D A G : Àntligen hemma

Hej vÀnner, hur Àr det? Det Àr fredag sÄ jag tÀnker att det mest Àr tiptop! Jag kom hem frÄn Berlin igÄr och jag Àr sÄ lÀttad över att Àntligen vara hemma. Jag Àlskar ju detta jobbet och dessa resorna egentligen, men den hÀr resan har varit sÄ jobbig.

Den tog plats mitt i en period fylld av Ängest och stress och har vÀl pÄ nÄgot sÀtt gjort att jag Àr vÀldigt nÀra den dÀr lÀskiga vÀggen som man sÄ ofta hör talas om. Den senaste veckan har jag befunnit mig i en stÀndig panikattack. Jag har fruktansvÀrd Ängest och alla möjliga fysiska besvÀr man kan tÀnka sig. Min kropp orkar inte. Jag orkar inte. Jag vet varken ut eller in just nu. 
 
Jag Àr hemma och ledig frÄn jobbet idag och det kÀnns sÄ skönt. I helgen ska vi fixa en massa inför försÀljning av lÀgenheten och sedan ska jag ta ledigt frÄn jobbet pÄ mÄndag och tisdag ocksÄ, sÄ att jag i lugn och ro kan pyssla med det som behövs inför fotografering och visning. Jag har ÀndÄ inget att göra pÄ jobbet förrÀn pÄ onsdag, och jag vet inte ens hur min framtid pÄ jobbet ser ut förrÀn om en vecka. Jag vill helt enkelt inte vara dÀr om jag inte kan sysselsÀtta mig.
 
Jag vet att min blogg Àr skittrist just nu, men sÄdant Àr livet med Ängest. Skittrist. 
#1 - - Abra:

Jag hopppas att du ser sjĂ€lv hur otroligt STARK du har varit i Berlin. Som har kĂ€mpat med sĂ„ mycket Ă„ngest, och panikĂ„ngest ocj allt som tillkommer. ÄndĂ„ har du jobbat jĂ€rnet(antagligen med ett leende) och gjort allt! Du Ă€r sĂ„ himla stark! Men det Ă€r vĂ€ldigt starkt att lyssna pĂ„ sin kropp och ta ledigt ocksĂ„ som du ska göra. Du Ă€r superwoman!! Hoppas Ă„ngesten börjar lĂ€tta mer nu nĂ€r du Ă€r hemma. ❀

Svar: Vet inte vad jag ska sĂ€ga ❀
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag hÄller med #1, Abra.

#3 - - sarah:

fin bild

#4 - - Annaaaanas:

Jag hoppas verkligen att du kan varva ner och mÄ bÀttre snart! Hoppas Àven att jag kan lyckas fÄ dig att mÄ bÀttre pÄ vÄr fika <3 Jag ser ofta dig som den starka sÄ hatar att se dig mÄ dÄligt!

#5 - - Mirano:

<3