THE MYSTERY PACKAGE

Ok, hÀr kommer en liten uppdatering angÄende the "mystery package" jag nÀmnde igÄr. Blev jag klokare av att hÀmta paketet? Nej sÄklart inte! 
 
Knallade ner till postombudet och fick ut ett litet mjukt paket packad i en grÄ plastflyer. Ingen logga eller nÄgonting pÄ emballaget som kunde avslöja innehÄllet. PÄ vÀgen hem sÄ luslÀste jag vart enda liten bokstav, kod och siffra pÄ adresslappen men det stod ingen avsÀndare nÄgonstans! Nyfikenheten tog över och jag slet upp paketet innan jag ens kommit innanför dörren.
 
Vad som lÄg i? En grön liten sidenpyjamas med svart spets. 
Och det var allt. Inget meddelande inne i paketet, ingen pack eller följsedel - helt tomt. Jag fattar noll?
 
Jag har tittat pÄ den hÀr pyjamasen pÄ en webbshop men aldrig lagt den i min varukorg. DÀremot köpte jag tvÄ andra plagg frÄn denna webbshop och de har kommit halvvÀgs pÄ min resa till mig - men jag har aldrig köpt den hÀr. Summan som shoppen har dragit för de tvÄ andra plaggen stÀmmer överens enligt slutgiltig order.
 
I och med att det inte stÄr nÄgon avsÀndare, det inte finns nÄgon packsedel och heller inga taggar pÄ plagget sÄ Àr det ju helt omöjligt att veta exakt var den kommer ifrÄn, dÄ det finns ytterligare tvÄ webbshoppar som sÀljer den hÀr upptÀckte jag dÄ jag googlade produktnummer. Att spÄra kolli-ID tog mig inte lÀngre Àn att den har skickats med Schenker.
 
Mystery unsolved om man sÀger sÄ. Den Àr nÄgon storlek förstor dessutom, sÄ let me know om nÄgon vill ha den, haha!
#1 - - Annaaaanas:

SĂ„ fin pyjamas!
Va mÀrkligt och lite lÀskigt att den bara skickats sÄdÀr. Du kanske har en hemlig beundrare!? ;)

Svar: Hahaha det var vist jag som bestÀllt den sjÀlv, men den dök inte upp pÄ kvittot? Haha
Bunny