M Å N D A G

Imorse vaknade jag vid sju och sedan var jag uppe och gjorde kanelgranola för att Àta till frukost. Ofrivillig housewife liksom. Den blev himla god ihop med Àpple och kanel oat-gurt i alla fall! 

Förmiddagen spenderades sedan framför min nya dator, med inspobilder inför huset. Va fasen kan inte den hÀr lÀgenheten bli sÄld nÄn gÄng sÄ vi kan fÄ alla flyttdatum och grejer klart? Vill börja planera och köpa inredning och sÄdant kul ju!
 
PÄ eftermiddagen senare snörade jag pÄ mig nya boots och gav mig ut pÄ stan. Jag köpte en chailatte och spatserade sedan bort till Adecco kontoret för att ha ett litet möte om vad som hÀnder med mig nu och inför nya uppdrag liksom. KÀnns bÄde bra och dÄligt. Jag Àr sÄ förvirrad just nu - vem Àr jag utan Sony?
 
Hur som helst sĂ„ Ă€r jag inbokat att hoppa in i nĂ„gon form av reception imorgon och pĂ„ onsdag dĂ„ ordinarie person Ă€r sjuk. Ångesten Ă€r total. Jag vill ut pĂ„ ett lĂ„ngt uppdrag pĂ„ ett arbete dĂ€r jag slipper trĂ€ffa folk, men men, a girl gotta work. FĂ„r göra det bĂ€sta av det helt enkelt. 

Jag hoppas verkligen att jag kan sova nÄgot ikvÀll. Uuuuwh, jag vill bara vara pÄ Sony. 
(sÄ lessen haha)
#1 - - iseedee:

Vad gott med hemmagjord granola! ambitiöst! =)

Svar: Det var inte sÄ ambitiöst haha! Kan dela receptet! :D
Bunny