DETAILS OF OUR HOME: TVBÄNKEN

Det har ju tillkommit lite ny inredning hemma hos oss det senaste, jag tÀnkte visa lite bilder pÄ hur det ser ut nu! HÀr Àr vÄr TV-bÀnk (varför heter det sÄ nÀr man inte ens har en TV pÄ den?) och hur den ser ut just nu! Nytt pÄ den Àr den lille kaninen samt krokodilhuvudet! 

Det Àr sÄ rörigt och fint tycker jag! Sagan om Ringen filmerna Àr inte mina, det Àr Mr Handsome som har lÄnat dem av Annabanana, men de gör ju sig himla bra dÀr undertiden de hÀnger hos oss, haha! MÄste hitta nÄgra böcker att stapla dÀr i de fÀrgerna nÀr filmerna lÀmnas tillbaka! Gillar faktiskt hur det blÄ bryter av allt det röda och gröna!
#1 - - Annaaaanas:

Hahah jag hÄller med om att de passar vÀldigt bra in dÀr! ;D Hade jag inte brytt mig sÄ mycket om dem sÄ hade ni fÄtt dem men jag Àlskar sjÀlv de filmerna sÄ har lite svÄrt att slÀppa dem O:)

Svar: Hahah nej klart du ska ha tillbaka dem! Ska se till att han ser den sista ocksÄ :D
Bunny

#2 - - Mirano:

SÄ himla tjusigt! Framförallt kaninen, hehe! <3