FRIYAY AFTERNOON

Vilken dag! Idag har det inte gÄtt sÄ bra att blogga och förinstÀlla inlÀgg pÄ jobbet dÄ jag har packat ner min dator, haha. PÄ mÄndag flyttar vi in i vÄrt nya kontor! Jag Àr sÄ excited och lÀngtar faktiskt till mÄndag, det ska bli riktigt spÀnnande och kul! 

Efter jobbet for jag in till stan för att möta upp min lilla Annabanana för vÄr fika, som som vanligt innehöll shopping! Lite bröllopstuff, lite onödigt rött stuff samt nya bÀstisarmband! Fikan bestod av en Chilled Matcha som har varit denna veckas obsession, det blev den tredje för mig Àn sÄ lÀnge, haha, man vet inte vad helgen har att bjuda pÄ! 

Sedan köpte jag med mig sallad till en tokslut sambo och begav mig hemÄt! Han har varit pÄ Àventyr hela dagen och flygit skÀrm (heter det ens sÄ?), jÀttekansigt med tydligen ganska sÄ ballt! Det ska han göra Àven imorgon och pÄ söndag sÄ det blir en lugn kvÀll och helg för oss. Det Àr bra, mÄste vila för att orka fortsÀtta flytta! Nu blir det film och lite pyssel tror jag! Hoppas ni har en bra kvÀll ^_^
#1 - - Annaaaanas:

Tack för en supermysig eftermiddag! :D <3