DETAILS OF OUR HOME - EN MÖNSTRAD BOX

 Den här porslinsboxen/skålen/vasen köpte jag för en månad sedan. Jag vet inte riktigt vad det är och jag vet inte riktigt hur jag ska använda den eller inreda den, men jag älskar den! Så himla fin och annorlunda! Hur hade ni stylat den, om ni nu gillar den det vill säga, haha!
#1 - - Miss Naily:

Den skålen/vasen/krukan va ju skitfin! Hade nog haft den så som du har den nu. Passar ju superbra in i ert hem!

Är ett stort Jurassic Park fan men denna filmen skiljer sig från dom andra ganska bra. Den va inte dålig men inte den bästa av filmerna heller. Tycker absolut att du ska se den! Jag vill inte spoila något.

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Supertjusig! Skulle fylla den med Turkish Delight och leka Alice i Underlandet ^^

Svar: Hahah åååh ja enorm godisskål!
Bunny

#3 - - emma:

åh vad fint med den vinröda toffsen på bordet!

Svar: Eller hur! :D
Bunny

#4 - - Mirano:

Sååååå fin! <3 Hade så gärna haft den ståendes i något fönster tror jag! ^^

Svar: Oh det var en bra idé!
Bunny

#5 - - Annaaaanas:

Pretty! :D <3