HARD WORK

SÄ roligt det var att hÀnga med Anna igen! Det har gÄtt en liten stund sedan vi sÄgs sist! Vi hÀngde pÄ Espresso House, jag provade en grön juice, den var vÀldigt god faktiskt! 
 
DÀrefter Äkte jag hem och slog mig ner i duschen, dags att fixa fogar i badrumsgolvet! Helt klart lÀttare sagt Àn gjort! Det var riktigt kÀmpigt, och jag önskar jag hade vetat det imorse dÄ jag trÀnade överkroppen haha, jÀÀvlar vilken trÀningsvÀrk jag har i kroppen nu! 
 
Jag hoppas verkligen att allt gÄr bra och att det blir helt och fint! Jag har liksom ingen aning om vad jag hÄller pÄ med haha! Utöver golv har vi Àven spacklat lite vÀggar samt tak hÀr ikvÀll! 
 
Nu fÄr vi fortsÀtta imorgon! Jag ska hitta pÄ en outfit som passar för 30 graders vÀrme OCH att ha pÄ jobbet dÄ man fÄr besök av en japansk chef... Wish me luck! 
#1 - - Abra:

AlltsĂ„ SÅ SNYGG ÄR DU!

#2 - - Annaaaanas:

Det var verkligen supermys att trÀffas igen!! Vet inte hur jag ska klara mig nÀr du Àr i Berlin?!

Svar: Tur att det Àr tvÄ veckor kvar innan Berlin! :D
Bunny