DAGEN VI FICK ETT NYTT HEM

HejdÄ lilla lÀgenheten! Tack för dessa 3 Är!

Nu bor vi hÀr! I ett hus som Àr dubbelt sÄ stort som vÄr lÀgenhet, i byn jag Àr uppvÀxt i och som jag lovade mig sjÀlv att aldrig bo i igen dÄ jag flyttade hÀrifrÄn för fem Är sedan. NÄvÀl, det finns vÀrre saker man lovat sig sjÀlv som man kan bryta Àn detta, tycker jag.

Vi sov första natten i huset natten till idag, pĂ„ vĂ„r madrass som ligger direkt pĂ„ golvet dĂ„ vĂ„r sĂ€ngstomme inte gick att fĂ„ ut hel och monterad frĂ„n lĂ€genheten. Till middag Ă„t vi smörgĂ„sar som vi fick Ă„ka och handla ingredienser till pĂ„ Ica klockan 20:30 pĂ„ kvĂ€llen. ÄndĂ„ skönt, jag vill anpassa mig till lĂ€get först innan jag behöver springa in i folk jag kĂ€nde en gĂ„ng i tiden haha. 

Imorse tog vi en gemensam promenad genom byn till bussen som skulle ta oss in till stan (Lund) och sedan vidare till Malmö. Liten omstÀllning för mig, större omstÀllning för min sambo. Vi vÀnjer oss!

Hur det kÀnns? Jag vet inte? DÄ vi besökte huset första gÄngen i mÄndags var det sÄÄ konstigt. Att bara lÄsa upp dörren och promenera omkring i nÄgon annans hus! Men nu dÄ vÄra möbler och grejer Àr hÀr, om Àn huller om buller, sÄ kÀnns det rÀtt sÄ bra faktiskt. Konstigt, men bra. Ingen Ängestklump i magen i alla fall! 

Jag har vloggat de senaste dagarna sÄ för den som Àr nyfiken kommer en video snart! Kan ej lova stabil uppdatering hÀr i övrigt, jag Àr upptagen med att leta upp vart jag packat ner alla mina klÀder, haha! Följ mig pÄ Instagram om ni Àr supernyfikna! (who am I kidding?)

Idag Àr jag pÄ jobbet, och jag har verkligen prickat in en bra vecka att flytta i, det Àr sÄÄ lugnt hÀr. Första lugna stunden sedan jag började jobba hÀr, haha. Vi ska promenera bort till Rusta pÄ lunchen och sedan köpa med oss sushi tillbaka. Lugnt och skönt. 
#1 - - Maria :

Vill se massa husbilder och bli avundsjuk! SÄ slipper jag tÀnka pÄ en massa jobbigt! //Maria@zombiebittenkitten

#2 - - Maria :

Vill se massa husbilder och bli avundsjuk! SÄ slipper jag tÀnka pÄ en massa jobbigt! //Maria@zombiebittenkitten

Svar: Ska göra mitt bÀsta! :D
Bunny

#3 - - Maria :

Vill se massa husbilder och bli avundsjuk! SÄ slipper jag tÀnka pÄ en massa jobbigt! //Maria@zombiebittenkitten

#4 - - Mirano:

!!!! :D

(Jag Àr för trött för ord just nu, hahaha)

#5 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag ska kolla ikapp! Åh, du har ett hus. Herregud..! Snart kommer den dĂ€r "nĂ„gon annans hus"-sĂ€kert försvinna.

Jag adopterade min lĂ€genhet sekunden jag fick nyckeln. Jag bara ÄÄÄÄLSKAR att ha ett nytt hem, njuuuuter!

Svar: HÀÀÀÀrligt! LÀngtar att se mer pÄ bloggen sÄ smÄningom! :D
Bunny