THE W E E K E N D

Hej kompisar! Hur har eran helg varit? Vi hade planer pÄ att mÄla vÀggar och fixa lÀgenheten men jag kÀnde att jag behövde prioritera att bara vila mig sÄ vi fixade och mÄlade helt enkelt ingenting, typ. Det var himla skönt faktiskt! Det kÀnns bÀttre att sÀtta igÄng med det dÄ jag kommer hem frÄn Berlin, sÄ att jag bara kan fokusera pÄ IFA just nu och slippa stressa över annat!

SÄ hÀr har helgen sett ut;
I fredags köpte jag med mig sushi som jag Ät i sÀngen framför Netflix innan jag tog en powernap. Sedan hoppade jag i klÀder, sminkade om mina ögonbryn som var all over my face efter powernappen, och tuffade sedan in till stan. Första kvÀllen pÄ Malmöfestivalen innebar parkhÀng med vÀnner. Första för iÄr, faktiskt!
 
Vi var hemma innan tolv dÀr pÄ fredagkvÀllen och vaknade pigga och glada morgonen dÀrefter. Vi passade pÄ att köra ivÀg lite grejer till ErikshjÀlpen Secondhand frÄn förrÄdet sÄ vi kan stÀlla ner saker dÀr under kommande lÀgenhetsvisningar, utan att det blir rörigt och jobbigt. Det tog oss ingen tid alls sÄ man kan ju frÄga sig varför vi vÀntat i ett Är pÄ att stÀda dÀr nere, men men. Sedan var det tea-time och Netflix resten av dagen!

Söndagen fortsatte liksom lördagen (minus stÀdning av förrÄd), med té. Netflix och chill. MÄlade lite, pysslade lite. Förberedde lite sÄ smÄtt min packning inför Berlin. Jag pysslade ihop tvÄ stycken tuffa (tycker jag) tröjor att ha med mig pÄ mÀssan tillexempel. Sen skulle jag göra mumsiga biffar av Anammas formbara fÀrs men upptÀckte till min förskrÀckelse att det inte fanns nÄn fÀrs i frysen! NÄvÀl, fÄr leva pÄ kikÀrtor i veckan! 
#1 - - Annaaaanas:

Vilken fin mugg du har! ^_^