SNART ÄR NI VÄLKOMNA HEM TILL OSS

Jag nÀmnde ju lite snabbt igÄr att vi skulle göra en ny sak idag, och ni har sÀkert listat ut att det hÀnger ihop med den lilla hemlighet jag pratat om tidigare i veckan, hehe. Morgonen spenderade vi idag nÄgra timmar i byn utanför Lund dÀr jag Àr uppvÀxt, eftersom vi gjorde en husbesiktning. That's right, we're buying a house!

Snart Àr ni vÀlkomna in till oss!

Trots att jag spenderade hela förra veckan pĂ„ stranden blev det inte riktigt fullt sĂ„ mycket avkoppling som jag hade planerat, dĂ„ vi var i full gĂ„ng med att buda pĂ„ ett hus, en budgivning som vi sedan vann! I söndags tog vi första steget av tre för att göra det hĂ€r huset vĂ„rt, nĂ€mlingen trĂ€ffa sĂ€ljaren och skriva avtal. S Å himla konstig kĂ€nsla - ett helt hus liksom!!

Idag var det dags för nÀsta steg, att fÄ huset besiktigat! Det var jÀttespÀnnande! SÄ mycket man lÀrde sig och vad mycket det finns att tÀnka pÄ! Inte för att vi inte redan Àr medvetna om detta, men sÄ roligt det var ÀndÄ! Besiktningen gick finemang mÄste jag sÀga!

Nu ska bara handpenningen betalas och sedan Àger vi snart ett hus. Förutsatt att vi sÀljer lÀgenheten, haha, för ja ni har alldeless rÀtt, det Àr pÄ grund av att vi ska sÀlja lÀgenheten som vi har sÄnt himla sjÄ med att stÀda och laga badrummet just nu. Det Àr absolut full cirkus dÀr hemma, och det tar lite tid eftersom det Àr bara tvÄ av fyra familjemedlemmar som hjÀlper till, trotts tvÄ av oss Àr sjÀlvutnÀmnda bunstructors *hrm hrm* 

Jag hoppas att ni hÄller tummarna för att allt med försÀljning och flytt gÄr bra för oss! Jag hoppas ni kommer tycka det ska bli kul att hÀnga med i vÄrt kommande flyttkaos och allt det innebÀr. Jag kommer berÀtta mer om huset och allt annat akkt eftersom vi kommer nÀrmare inflyttningsdatum. JIPPIE ^_^
#1 - - ZombiekittenMaria:

Åh! Grattis,

Svar: Tack! :D
Bunny

#2 - - Saga:

GRATTIS! ❀

Svar: TAAAACK :D <3
Bunny

#3 - - Mirano:

Men Ă„Ă„Ă„h vad kul!! GRATTIS!!! :D

Svar: Jaaa! Tack! :D
Bunny

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Herregud, grattis!!! SÄ himla, himla, himla mÀktigt!!! Jag lÀngtar sÄ mycket till att kunna köpa bostad jag ocksÄ, det ska bli vÀrldsroligt. SÄÄÄÄ mycket jag ser fram emot det. För mig Àr det, om ingen överraskning sker, kanske tio Är till dess.... suck. Men ska njuta av dina bilder till dess ^^

Svar: Det Àr sÄÄÄÄ konstigt! Bara vuxna mÀnniskor har hus liksom!! Man fÄr spara till det som Àr viktigt för en! :D
Bunny

#5 - - Abra:

Men Ă„h! Grattis vad kul!!!! Ska bli sĂ„ kul att se allt sen med er egna stil i! ❀

Svar: Wiiiie! ❀
Bunny