M Å N D A G

Does my hair make my head look big? 

Godmorgon mÄndag! Det har nu regnat av och till hela helgen. Imorse var första gÄngen jag hade jacka och sneakers pÄ mig pÄ flera flera veckors tid. Helt seriöst, jag har inte anvÀnt min bikerjacka pÄ sÄ lÀnge att jag var tvungen att damma av den innan jag gick hemifrÄn! Solbrillorna byttes ut mot paraply i vÀskan istÀllet. 

Jag Àlskar regnet. Jag Àlskar regnet mer nu Àn nÄgonsin förut. Jag Àlskar att det smÄregnar istÀllet för vrÀker ner, sÄ att marken och naturen hinner med att ta vattnet till sig. Efter den hÀr extrema sommaren förvÀntade man sig inget annat Àn extremt regn nÀr regnet vÀl kom, men jag mÄste sÀga att klimatÄngesten har lugnat sig nÄgra procent just nu. DÀremot sÄ har folk mage att redan gnÀlla över regnet? Jag blir tokig! Jag Àlskar regnet. 

Planen idag Àr att jobba. Om en vecka Äker jag till Berlin och utöver att grejerna ska fÀrdigstÀllas och skickas till IFA sÄ ska jag förbereda inför möte med vÄr nya chef, förbereda utskick till operatörer för vÄra nya produkter samt göra en backup plan till mina kollegor som backar mig hÀr dÄ jag Àr offsite och jobbar. Inga problem egentligen förutom att en kollega frÄn Tokyo kommer pÄ besök imorgon och kommer sno lite av min tid. 

Det Àr bara mÄndag, det kommer gÄ bra. 
#1 - - Saga:

AlltsĂ„ ditt hĂ„r ❀

Svar: AlltsĂ„ tack ❀
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Jag klagade pÄ regnet för att det kom lagom till min semester hehe men sÄ klart sÄ Àr jag glad för det ocksÄ för att jag vet att naturen behöver det. Man mÀrker ganska snabbt pÄ luften ocksÄ, det blir lÀttare att andas.