KUB & PICNIC

Idag har varit en så himla bra dag! Jag vaknade liiite tidigare än tänkt, det vill säga klockan 6 istället för 9, haha, men men så blir det ibland! 
 
Det gjorde att jag hann med en hel del! Det är städat och fixat här hemma, jag har hunnit redigera en video och så har vi lagt ny fog i duschutrymmet i badrummet, det blev såååå fint, jag hoppas det kommer hålla bra nu!
 
Sen pös jag iväg på kvälls kub med mina finingar i AV Malmö. Vi hade en lite seg men bra kub innan vi sedan trippade vidare till Kungsparken för picnic! Så mysigt att hänga och lära känna varandra bättre! 
 
Hoppas ni har haft en bra lördag, vad har ni hittat på? 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad betyder Kub? Är det spelet..? Haha, sorra att jag är lantis XD

Svar: Åh :D Med kub menar jag Cube of Truth som jag gör en gång i veckan! En djurrättsaktion! :D har skrivit om det så många gånger så blir lättare att förkorta till bara "kub" haha!
Bunny