FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM

GodkvĂ€ll kompisar! Dagarna bara swishar förbi hĂ€r i Berlin! Det kĂ€nns bra. Ångesten börjar lĂ€tta lite. Jag har inte sĂ„ mycket kul att dela med mig av för stunden, eftersom vi har fotoförbud inne i mĂ€sshallen och jag Ă€r lite ur mitt vardagliga flow liksom, men om ni vill hĂ€nga med mig sĂ„ följ min Insta-story! #bunnydrugz

Försöker dela med mig olika delar under dagen! IkvÀll har jag besökt en del av Berlinmuren tillexempel, första gÄngen pÄ fyra resor till Berlin. Man ska aldrig sÀga aldrig!

Kommer blogga lite om det senare, och fler saker förstÄs, men nu ska jag sova, jag ville mest bara titta in och sÀga hej! Hoppas ni mÄr bra!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag ska försöka att komma ihÄg att följa dig, skriv igen!! Jag vill verkligen följa dig, du Àr sÄ rolig och frÀn och vÀnlig! Just nu uppdaterar min mobil sig, men jag ska komma ihÄg dig <3

Svar: Men oj vilka snĂ€lla ord! Jag började följa dig igĂ„r sĂ„ du kan nog hitta mig dĂ€r nĂ„gonstans! Är dĂ„lig pĂ„ att lĂ€sa din blogg just nu eftersom min jobbdator blockerar ett gĂ€ng olika blogg.se adresser. Dont know why :(

<3
Bunny