† OUR HOME ON HEMNET

Nu! Nu Àr försÀljningen av vÄr lÀgenhet pÄ riktigt, nu finns det en annons uppe pÄ Hemnet. Eftersom jag knappt lyckats dela med mig av bilder pÄ hur det ser ut hÀr hemma, sÄ vill jag givetvis visa er de fina bilderna vi tog hÀr i tisdags. LÀgenheten innehÄller fortfarande mycket av vÄr personliga stil, men jag har plockat undan vÀldigt mycket saker. Försök tÀnka er in alla vÄraa pretty bats pÄ vÀggarna ocksÄ! LÄter bilderna tala för sig sjÀlv; vÀlkomna hem till oss! 

 
Det kÀnns bÄde sjukt spÀnnande och sjukt lÀskigt. Kommer den bli sÄld till ett bra pris och inom en rimlig tid? 
Vill verkligen inte stÄ med dubbla hyror, lÄn och amorteringar i februari dÄ vi flyttar till vÄr nya. 
#1 - - Mirano:

ÅÄh, sÄ fiint! :D

#2 - - Anonym:

beautiful <3

#3 - - Miss Naily:

Gud vad fint ni bor! Hade lÀtt köpt eran lÀgenhet om den inte legat pÄ andra sidan av jordklotet:)

Fick förresten en chock nÀr jag kom in pÄ din blogg, den Àr ju vit!

Svar: Taaack :D
Eller hur, vad hÀnder :D
Bunny

#4 - - Ida | the sky under the sea:

Mysig :)

#5 - - madabouttea.se:

Herregud sÄ fin lÀgenheten Àr!
Älskar alla dina fina möbler med!

Svar: Men tack :D
Bunny