MIN FÖDELSEDAG

 
Jag vÀcktes pÄ morgonen med skönsÄng frÄn kaninerna och sambo, och fint inslagna paket! 
 
Fick sÄklart hjÀlp av den hÀr lilla partykaninen med att packa upp! Tacksamt nÀr man Àr yrvaken och illamÄende faktiskt. 
 
Sen blev det cheesecake till frukost! Min favorit som jag gjort sÄÄ mÄnga gÄnger och som Àr sÄÄ god, men som jag misslyckades med totalt denna gÄngen? Skyller pÄ gravidhjÀrnan. God Àr den i alla fall!
 
Sen lekte jag med mina ballonger för att fÄ till en bild att lÀgga pÄ Instagram. 

Och sÄ ringde Mamma pÄ dörren och droppade av paket frÄn England och frasiga tulpaner!
 
Sen fick jag rusa in till kontoret för mina 4 arbetstimmar denna dagen. Glömde av hur mycket som helst pÄvÀgen in och avlöste grattis-samtal efter grattis-samtal under bussresan in. Lite lÀtt stressad kommer jag in pÄ kontoret - som Àr i princip tomt. Ingen som ska handleda i min nya tjÀnst var pÄ plats idag. Thanks for the info! NÄja. Jag satt kvar och gjorde mitt bÀsta!
 
Sen hÀmtade Mr Handsome mig och vi Äkte och köpte pizza! BÀsta födelsedagsmaten helt Àrligt! Jag fick i mig hela, bÄde till förvÄning och besvikelse. FörvÄnad över att sÄ mycket har jag inte lyckats Àta samtidigt pÄ flera mÄnader, och besvikelse över att jag antagligen inte skulle orka Àta mer cheesecake denna dagen. 
 
Och sÄ sÄg vi pÄ Robinsson och blickade ut över mina födelsedagspresenter jag fotat tidigare. Fina loppisfynd frÄn Yennie, fantastiskt fina skor frÄn Mr Handsome och en Harry Potter autograf frÄn Lillasyster och hennes sambo! 
 
Avslutar inlÀgget med denna vackra bukett jag fick levererad skickad frÄn mina svÀrförÀldrar, vilka fÀrger!
#1 - - Hemma Hos Felicia:

kan man fÄ en bÀttre morgon! SÄ mysigt!!

Svar: BĂ€sta <3
Bunny