HÖST-DRÖMMAR

 
Idag Ă€r det riktigt ruskigt vĂ€der ute, det stormar sĂ„ det mullrar i hela huset, solen och regnet gĂ„r om varandra och smĂ„ gula löv frĂ„n vĂ„r stora björk virvlar förbi fönsterna. Den hĂ€r Ă„rstiden alltsĂ„Â đŸ–€

Att jag som introvert har höst och vinter som favoritÄrstid Àr inte sÄ konstigt. Alla förvÀntningar som knoppar pÄ vÄren och hÀnger kvar i sommarluften försvinner och att stanna hemma invirad i en filt Àr plötsligt accepterat. Det blir mörkt, murrigt och kallt och stiltrenden med lager pÄ lager fungerar som en skyddande rustning frÄn omgivningen.
 
Bilder frÄn weheartit/instagram.
 
Jag ser sÄ mycket fram emot den hÀr hösten! Vi har ett stort och fint vardagsrum och vÄr nya soffa Àr bestÀlld och pÄvÀg denna veckan! LÀngtar efter att fÄ sjunka ner i den. Ser ocksÄ fram emot att Àntligen fÄ Äka till IKEA och köpa mattor, förvaring och gardinstÀnger, att fÄ inreda.
 
Och pÄ tal om inredning sÄ har jag köpt ny höst-inredning! Jag tycker om att dekorera efter sÀsong men har lÀnge inte kÀnt mig hemma i Jack-o-lanterns, dödskallar (jag vet, trodde inte heller det skulle hÀnda) och min vanliga Halloween-dekor. IstÀllet har jag i Är klickat hem nya kuddfodral frÄn Tradera, DIY projekt och sammets-pumpor. Jag ser sÄ mycket fram emot den hÀr hösten!
#1 - - Emm:

Underbart att lĂ€sa dina tankar om hösten. đŸ‘đŸ» Ă€lskar sjĂ€lv höst â€đŸŒ»đŸ

Svar: Höst Àr början pÄ livet <3
Bunny

#2 - - Emma Engström:

Åh vad hĂ€rligt att lĂ€sa! Hösten kan vara himla mysig Ă€ndĂ„ :D <3

Svar: Älskar hösten <3
Bunny

#3 - - Miss Naily:

Ja! Ska du göra pumpakuddar av sĂ„nt dĂ€r sametstyg? Har lĂ€nge vilat prova det, verkar vĂ€ldigt enkelt och dom blir sĂ„ snygga😀

Jag sĂ„g pĂ„ Instagram att du följde mĂ„nga av dom kontona jag tipsa om pĂ„ bloggen😀 Skönt att inte vara ensam om att följa en massa sĂ„na konton.

Svar: Jag har faktiskt köpt nÄgra, men skulle gÀrna göra egna sÄ smÄningom! MÄste ofta tafsa lite pÄ en produkt för att komma pÄ hur jag ska göra den sjÀlv :D
Hahaha kÀnner mig helt tokig som gillar 1000 inlÀgg pÄ höstlöv om dagen, but a girl got do do what a girl got to do haha!
Bunny

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Guuud sÄ himla peppigt det hÀr var dÄ :) SJÀlv Àr jag som bekant... inget fan.

Svar: Åh, jag hoppas du kommer till ro Ă€ven med hösten nĂ„gon dag <3
Bunny