VECKAN SOM GÅTT


Hej mÄndag och ny vecka! Den förra veckan försvann helt för mig, igÄr somnade jag av ganska tidigt sÄ jag glömde bort detta inlÀgget. Vet knappt vad som hÀnde förra veckan, ingenting tror jag. Jag har börjar skriva lite anteckningar i min kalender lite vad jag gör och hur jag mÄr för dagen, för jag tror jag kommer att gÄ lite vilse annars. Tur en tar sÄ mycket foton i alla fall, för sÄhÀr har veckan sett ut:

I onsdags sĂ„ fick jag en anledning att sminka mig för första gĂ„ngen sedan jag minns inte ens. Jag skulle Ă„ka pĂ„ kbt-Ă€ventyr med Mami, vi Ă„kte ut pĂ„ köpcentrumet Nova som ligger hĂ€r i Lund! Det gick bra och jag mötte en Sony-kollegaÂ đŸ–€

En supermegasöt liten highland cattle cow! Det har varit veckans favoritdjur, ville visa bara!

Lyxade till det lite i veckan och provade ny vegokrov frÄn Peas of Heaven, valde chorizon och blev inte besviken!

Hur lyxigt att vi numera har den hÀr solnedgÄngen utanför vÄrt hus? 

AlltsĂ„ kolla den hĂ€r lilla minikaninen! Hon har Ă€ntligen gett efter och insett att det Ă€r ganska sĂ„ nice att gosa! Nu kan man ha henne med sig i soffan hur lĂ€nge som helst och klappa och pussa, hon knorrar nöjt precis som Wookie görÂ đŸ–€

Har mest pyst runt i min nya mjukisdress i veckan. Jag velade i flera veckor om det verkligen var vÀrt att köpa den, och det enda jag kÀnner nu Àr att jag borde ha köpt den för lÀnge sedan! FrÄn Boohoo. 

En bild jag tog pÄ en middag en kvÀll... Minns inte varför eller vilken dag men nÄvÀl... Jag Àter mina grönsaker i alla fall!

Jag fortsÀtter tÀnka pÄ fÀrg. Vid varje nytt ljus kollar jag. Dessa gÀller uterummet. Kan icke bestÀmma mig. 

Har letat som en galning efter denna sÄs som jag sett pÄ sociala medier, och nÀr jag sedan sÄg den i affÀren sÄ fattade jag varför den har varit sÄ svÄr att hitta. Den Àr ju PYTTELITEN! Det rÀckte typ till tvÄ portioner, den dyraste sÄsen nÄgonsin. TrÄkigt för den var vÀldigt god!

Den hÀr bilden knÀppte jag igÄrkvÀll dÄ jag var pÄ vÀg hem frÄn mina förÀldrar, klockan var dÄ tjugo över sex pÄ kvÀllen, hur himla jÀttemysigt att det Àr ljust pÄ kvÀllen? 

Tittut sÀger Tofu nÀr hon vÀntar pÄ frukost pÄ morgonen!
Â