VECKAN SOM GÅTT


Hej och godmorgon MÄndag. Jag har inte haft nÄgon jÀttebra helg men lyckades ta mig upp relativt Ängest-fritt imorse och tog mig in till jobbet. Jag Àr sÄ trött pÄ att mÄ sÄ hÀr dÄligt. Jag kÀnner inte igen mig sjÀlv och jag orkar inte med mig sjÀlv. Vissa dagar Àr sÀmre Àn andra förstÄs och just de senaste dagarna har varit riktigt dÄliga.

Men strunt i det nu, vi tittar pÄ hur veckan har sett ut istÀllet. Det har inte hÀnt sÄ jÀttemycket dÄ jag blider runt och jobbar hÀr hemma i pyjamas, men lite bilder har jag att bjuda pÄ i alla fall. 

En dag dÄ jag var hemma fick jag ta emot ett blomsterbud till oss frÄn SBAB, "lycka till med nya boendet!" - mycket fint med hade hellre sett att vi istÀllet slapp amortera den trehundralappen detta kalaset kostade *blink blink*

Vi har Àntligen kommit fram till en planlösning pÄ huset vi bÄda gillar! Inte för att det har varit nÄtt större problem i sig, vi har bara inte kÀnt oss 100% pÄ de förslagen vi ritat upp tidigare, men jag tror att vi har hittat det nu! Vi ska förstÄs undersöka sÄ att det Àr möjligt att bygga om hÀr inne, sedan Àr det bara att tuta och köra, förhoppningsvis sÀtter vi igÄng till vÄren!

Det Àr i slutet av Januari vilket innebÀr att vintern och snön nu kommer till SkÄne. Jag skottade i en evighet i mÄndags för att vara pÄ den sÀkra sidan i fall det skulle snöa Ànnu mer! Det har snöat lite mer, haha. 

Blev överraskad med choklad en trött kvÀll, en vegansk mörk och supergod choklad! 
 
En eftermiddag blev jag av med den lilla kaninen, till jag plötsligt hörde ljud inne frÄn skafferiet, som jag öppnat en stund tidigare för att kunna göra en smörgÄs. DÀr satt hon och myste pÄ en tom hylla lÀngst ner!

I torsdag tittade Annabanana in för en snabb fika dÄ hennes man hade andra Àrenden hÀr i byn. Kort med supermysigt och vÀlbehövligt! 

SÄ det var det. Nu gÄr vi in i vecka 5 och jag vet att dagen kommer bli tung pga Àr pÄ kontoret, och imorgon kommer bli tung för dÄ ska jag ner pÄ vÄrdcentralen en gÄng pÄ morgonen och en gÄng pÄ eftermiddagen, men det fÄr det vara vÀrt. Jag önskar med alla krafter jag har att vi ska komma fram till vad problemet Àr och att jag kommer ur det hÀr Ängestmolnet! 
#1 - - josephiinee.blogg.se:

Lycka till med vĂ„rdbesöken! De Ă€r super tufft att mĂ„ dĂ„ligt och sen att inte veta varför. Hoppas du kan fĂ„ mĂ„ bĂ€ttre med rĂ€tt hjĂ€lp, glöm inte att ta hand om dig! 😊

Svar: Tusen tack! :*
Bunny

#2 - - Anonym:

men ja, hÄller tummar och tÄr att ni hittar rÀtt sÄ fort det bara gÄr <3

Svar: <3
Bunny