MITT STÖRSTA INSPIRATIONSKONTO JUST NU

Det Àr konstigt hur man hela tiden upplever att tiden gÄr sÄ enormt fort, samtidigt sÄ tar det sÄ extremt lÄng tid nÀr man vÀntar pÄ eller sparar ihop pengar till nÄgot? Jag vill sÄ gÀrna inreda och bygga och mÄla och fixa och göra det hÀr huset till vÄrt hem, men jag fÄr snÀllt vÀnta för tillfÀllet. VÀnta pÄ mer tid, fler möjligheter och en större plÄnbok. 

Jag har lÀnge haft idéer pÄ hur jag skulle vilja ha det (om ni minns detta inlÀgg tillexempel), och sakta men sÀkert sÄ börjar bitarna falla pÄ plats. Jag har trivts i vÄrt hem i lÀgenheten ocksÄ, men jag Àr sugen pÄ att göra nÄgot nytt av vÄra grejer, det mesta kommer jag att behÄlla, kanske pyssla om och hitta nya anvÀndningsomrÄden till, och andra saker kommer jag att ge bort eller sÀlja. 

Min nuvarande inspiration Àr frÀmst det hÀr kontot pÄ Instagram! Jag kÀnner ett lugn i hela kroppen dÄ jag ser Emmas bilder frÄn sitt hus och jag vill omge mig av det lugnet, jag menar titta bara pÄ dessa bilder jag har lÄnat frÄn hennes konto; 
Jag kommer att hÀmta en ganska sÄ stor del inspiration hÀrifrÄn dÄ det matchar sÄ fint med de idéer jag redan har sedan tidigare. Min tanke Àr att göra det lite mörkare och lite "kallare" kanske, lite mer mig liksom, men kÀnslan Àr ÀndÄ dÀr, för mig i alla fall. Jag lÀngtar sÄ mycket att sÀtta igÄng med det hÀr! Vi försöker planera rum efter rum, först ut Àr förstÄs att bygga upp rummen med nya och flytta vÀggare sÄ som vi vill ha dem. Till vÄren tror jag att vi börjar köra igÄng! 

Hoppas ni vill följa med i renoverings och inredningssvÀngen!
#1 - - Annaaaanas:

Wow sÄ fint :D
SÀg till om ni behöver hjÀlp med nÄgot ;)

Svar: Jag lovar! :D MĂ„lning och pizza hos oss! :D
Bunny