THROWBACK-TUESDAY / BARCELONA

 
Idag Àr det ett Är sedan jag Äkte till Barcelona för att jobba pÄ Mobile World Congress, vilket jag dÄ inte viste skulle vara mitt sista MWC. Barcelona-resan var helt klart den bÀsta tjÀnsteresan pÄ Äret eftersom det innebar att fÄ arbeta och umgÄs tillsammans med mina allra bÀsta kollegor frÄn hela vÀrlden under ungefÀr tvÄ veckors tid. 

Trots att jag har reseÄngest, trots att arbetet i sig var sÄ sjukt jobbiga för mig bÄde psykiskt och fysiskt (och antagligen Àr det ocksÄ 7 sÄdana resor som Àr en stor bidragande faktor till att jag idag mÄr som jag gör) sÄ Àr jag sÄ extremt ledsen för att jag inte Àr dÀr just nu. Det kÀnns sÄ konstigt. Som att det inte riktigt hÀnder, fast min bÀsta vÀn skickar bilder och uppdateringar till mig hela tiden. Den hÀr resan var trots allt höjdpunkten pÄ Äret, faktiskt! 

SÄ vi kör en liten throwback idag frÄn senaste resan, för att sakna och minnas allt som var sÄ himla roligt. Jag har sÄ mÄnga fina och hÀrliga bilder, samt videor. Jag har tittat pÄ dem lite idag, och det Àr sÄ uppenbart redan dÄ att jag inte mÄr bra och Àr mig sjÀlv till 100%, trots det sÄ saknar jag det sÄ idag. Det Àr nÄgot som fattas. Det Àr liksom bÄde bra och dÄligt att jag inte Àr kvar pÄ Sony, om ni förstÄr vad jag menar? Om ni skulle vilja se vloggar frÄn den hÀr resan sÄ finns det nÄgra stycken: 

AnlÀnder till Barcelona
Patatas & Icecream - en kvÀll i Barcelona
En vanlig arbetsdag i Barcelona
Första mÀss-dagen
Sista arbetsdagen i Barcelona

Â