ALLA VÅRA ALLA HJÄRTANS DAG


Ingen av oss Àr speciellt intresserade av Alla HjÀrtans Dag. Jag har aldrig varit det. Jag tycker det Àr jobbigt, lite krystat och att det finns förvÀntningar en aldrig nÄr upp till. Fira fÄr en om en vill förstÄs, men jag tycker det Àr roligare nÀr det kommer lite spontant dÄ och dÄ istÀllet. SÄ hÀr har vÄra alla hjÀrtans dag sett ut genom Ären tillsammans:

Den 14.de februari 2015, dÄ lÄg vi hemma hos mig i min pyttelilla lÀgenhet i Malmö, lite lÀtt hangover efter en liten fest kvÀllen innan hos min dÄvarande granne Annabanana!

Den 14.de februari 2016, dÄ satt jag pÄ ett plan och landade sedan i Barcelona för första gÄngen, dÀr jag osÀkert gjorde stan med en galen kines, som jag bara kÀnt nÄgra fÄ dagar och som jag sedan Ät middag med pÄ restaurang dÀr vi trÀngdes med alla kÀrlekspar. So wierd. 

Den 14.de februari 2017, dÄ var jag nyopererad sedan nÄgra dagar tillbaka och lÄg hemma i sÀngen för att repa mig inför att Äterigen Äka till Barcelona. Mr Handsome kom hem med rosor och chips!

Den 14.de februari 2018, dÄ jobbade jag över pÄ jobbet och var inte hemma förrÀn klockan tio pÄ kvÀllen och gick dÄ och lade mig direkt. NÄgra dagar senare skulle jag ju till Barcelona "som vanligt". 

Den 14.de februari 2019, dĂ„ allt i livet Ă€r upp och ner och jag vet inte vad som hĂ€nder. Mr Handsome kom hem med tre röda och fina rosor och chips, och jag antar att vi bĂ„da kommer somna i soffan inom nĂ„gra timmar.Â