WHEN LIFE HITS YOU IN THE FACE


Trying to keep my pokerface on. Det hÀnder mycket just nu bÄde hÀr pÄ plats i Berlin och i mitt liv. MÀssan Àr i full gÄng och det hÀnder sÄ mycket runt omkring mig. Det gÄr inte ens att beskriva hur miljön Àr hÀr, bullrig och högljudd och stimmig (titta in pÄ min Instastory och lyssna @bunnydrugz) Precis vad jag inte behöver just nu.
 
Jag har bloggat dÄligt först och frÀmst för att vi har haft otroligt dÄlig tillgÄng till internetuppkoppling hÀr pÄ jobbet. Allt arbete som krÀver internet har jag fÄtt göra pÄ hotellet tidigt pÄ morgonen innan vi sticker in till mÀssan, och pÄ kvÀllarna har det ju bara handlat om att se till att Àta middag och sedan sova liksom.

Men jag har ocksÄ bloggat dÄligt för att jag inte vet vad jag ska skriva, och jag ber om ursÀkt för att jag vet att alla avskyr sÄdana hÀr inlÀgg, men here it goes; jag har fÄtt reda pÄ nÄgot som gör mig vÀldigt orolig och framförallt otroligt opepp och omotiverad över att överhuvudtaget vara hÀr just nu. Jag kan inte sÀga vad det gÀller för att jag sjÀlv inte vet vad det innebÀr just nu, men det kom helt frÄn ingenstans liksom. 

Precis nÀr Ängesten jag skrev om förra veckan började lÀgga sig, precis nÀr jag bara bestÀmt mig för att nu hÀr jag Àr i Berlin och nu gör jag det bÀsta av situationen (egentligen sÄ Àlskar jag ju det hÀr!) sÄ blir jag bara helt tillplattad liksom. Did not saw it coming. Jag Àr sÄ himla arg och ledsen och förvirrad just nu bara. 

Jag hoppas fÄ veta mer snart, förhoppningsvis under veckan, men under tiden jag vÀntar har jag nÄgra lÄnga och ensamma dagar kvar hÀr i Berlin. Alla mina vÀnner/kollegor Äker hem idag och fram till pÄ onsdag sÄ Àr vi bara tvÄ stycken (okompatibla mÀnniskor) kvar. Jag vill hem sÄ jÀÀÀÀÀvla mycket att jag köpte en ny flygresa hem och Äker klockan 07.30 istÀllet för 21.45. Wish me luck, I need it. 

+ alla blogg.se bloggar Àr lÄsta frÄn mitt VPN sÄ dÀrför har jag varit inaktiv Àven hos er, sÄ ni vet! :*
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh fy, jag tĂ€nker pĂ„ dig!!!

Svar: :(
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Hoppas inte det har hÀnt nÄgot allvarligt! <3 Du fÄr berÀtta sen nÀr vi ses.