THE CHILLING ADVENTURES OF SABRINA



Vem mer Ă€n jag kan inte vĂ€nta pĂ„ att den hĂ€r serien ska börja? Sabrina TonĂ„rshĂ€xan Dark Edition typ! Jag Ă€lskade Netflix Scream, och tycker verkligen om Riverdale (som jag mĂ„ste se klart!) och jag tycker The Good Witch Ă€r mysig att slökolla pĂ„ ocksĂ„, men det hĂ€r! SÅ PEPP!

Om exakt en mĂ„nad kommer jag sitta klistrad vid Netflix under en filt med varm choklad i högsta hugg! Åh jag hoppas de slĂ€pper hela sĂ€songen pĂ„ en gĂ„ng! Nej det gör jag inte! Eller jo!

Vad tror ni om denna serien?

 
#1 - - Abra:

JAAAAAG!!!!

Svar: AssÄ jag hoppas den blir awesome!!!
Bunny

#2 - - iseedee:

WHAT?!!??! Jag hade ingen aning om att det ska börja igen!! Vad roligt!

Svar: Jag hoppas det blir awesome!!
Bunny

#3 - - Mirano:

Den gamla serien med allt 90-talsmode och Salem kommer alltid vara "min" Sabrina, men jag Àr fortfarande sÄ himla peppad pÄ den hÀr serien! Tror den kommer bli awesome!

(Tydligen har dem utgÄtt frÄn comic-böckerna nÀr dem spelade in den hÀr serien. Vet inte vad jag ville ha sagt med detta, men tÀnkte att det kunde vara kul att veta? haha)

Svar: Ja, ingenting gÄr ju upp mot 90-tals Sabrina (Àven om Salem var the star of the show haha)! Jag har faktiskt aldrig lÀst serien, har du?
Bunny

#4 - - Mirano:

Svar: Nej, tyvÀrr inte. Men jag har sett att del 1 och 2 finns pÄ Adlibris och jag funderar pÄ att bestÀlla hem ganska snart! ^^

Svar: Oooh det borde man kanske göra! :D
Bunny