T O R S D A G

Min hjÀrna gÄr pÄ högvarv just nu och lÀmnar ingen energi över till annat och ingen ro. Jag prickar av saker pÄ mina listor men tror inte det kommer lugna sig förÀn allt Àr överstruket. Det Àr sÄ galet att sÄ mÄnga olika saker har hopat sig exakt samtidigt. SÄ helt spridda grejer, alla med vars en slags sinnesstÀmning. Min HSP kropp gÄr bananas just nu. 

Idag kunde jag stryka över fotografera lĂ€genheten. Äntligen. 
Imorgon kommer jag kunna stryka över det hÀr jobbiga som jag har pratat om nu ett tag. Möte med min chef.
Och nÀr helgen Àr slut kan jag stryka ytterligare en sak frÄn min lista, nÄgot som jag ocksÄ kommer berÀtta mer om först dÄ det Àr klart.

Jag behöver bara att allt lugnar ner sig. Att jag hinner andas mellan alla grejer som ska göras. Behöver en sak att se fram emot, planera inför och lÀngta efter. Behöver ett inflyttningsdatum till huset tror jag. 

Idag fick jag en liten mini-paus frÄn allt dÄ jag mötte upp Annabanana för fika pÄ stan! Fullt fokus pÄ bröllopsdekorationer haha, det Àr vad jag behöver. SÀtt mig i terapi-arbete Anna! 

SkÀmt och sido, det var sÄ himla skönt att ta en paus. Jag kÀnner mig lugn trots mötet som vÀntar imorgon. Jag kan inte göra nÄgot för att pÄverka utgÄngen ÀndÄ, det Àr inte vÀrt att oroa sig över det. Det som sker det sker. 

Åh vad ni ser fram emot att jag slutar skriva sĂ„ kryptiska inlĂ€gg haha! Sorry darlings! Jag Ă€r snart tillbaka!
#1 - - Annaaaanas:

Hoppas du ser fram emot bröllopet ocksÄ ^_^
Bra att jag kunde ge dig lite glÀdje och nÄgot annat att tÀnka pÄ, för en liten stund i alla fall. Terapi-arbete, ska bli ;)

Svar: Ser mycket fram emot bröllopet <3
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Visst Àr det hemskt nÀr "att-göra-listan" innehÄller saker du inte sjÀlv kan kontrollera.

Hoppas verkligen att det du snart kan skriva om lyfter oket frÄn dig <3

Svar: <3
Bunny