SHIT COULD BE WORSE

Hej kompisar! Jag vet inte hur jag ska börja detta inlÀgget... Jag har tÀnkt pÄ det sÄ mÄnga dagar nu, men hur berÀttar man för nÄgon att man inte mÄr bra? Att man har panik och har gÄtt inte vet var man ska ta vÀgen? 
 
Idag berÀttade jag för mina kollegor som jag inte trÀffat pÄ hela veckan. Jag saknar dem sÄ mycket och de oroar sig för mig. NÀsta vecka blir min sista arbetsvecka med dem, och sen Àr min tid pÄ Sony Mobile slut efter sju Är. 
 
Jag mĂ„r sĂ„ dĂ„ligt. Jag Ă€r sĂ„ ledsen. Överdrivet ledsen antar jag, jag menar folk förlorar ju jobbet varje dag men gĂ„r vidare Ă€ndĂ„. Jag har ju fortfarande en fast anstĂ€llning pĂ„ bemanningsföretaget men Ă€r Ă€ndĂ„ helt förstörd just nu. 
 
Jag har mÄtt dÄligt en lÀngre tid. Hela Äret har gÄtt för fort och för mycket saker har hÀnt. Jag kÀmpade pÄ med min panik och Ängest i Berlin och halvvÀgs in i vistelsen hörde jag pÄ omvÀgar att mitt kontrakt med Sony inte skulle förlÀngas dÄ September tar slut. Jag blev helt knÀckt. 
 
Ihop med allt annat; lÀgenhetsförsÀljning och husköp, och min "vanliga" Ängest sÄ kunde jag inte hÄlla ihop det lÀngre. I lördags bröt jag ihop i panik och fick avbryta Annabananas möhippa. Jag kÀnde mig sÄ extremt dÄlig. Verkligen sÀmst. 
 
Min allra bÀsta vÀns möhippa som jag planerat i hemlighet tillsammans med hennes syster sedan lÀnge. Jag kunde inte. Kom hem och blev sÄ sjukt rÀdd. Om min Ängest pÄ allvar börjar hindra mig frÄn att göra roliga saker med folk jag Àlskar, dÄ Àr det inte bra... 
 
Jag har varit hemma frÄn jobbet hela veckan. Extra Ängest pÄ det eftersom det innebÀr att jag missat en av mina tvÄ sista veckor pÄ jobbet. Det underlÀttar inte precis.
 
I veckan har jag vilat. Jag har sökt hjÀlp. Jag har grÄtit som ett litet barn. Vissa dagar har kÀnts bÀttre och andra kÀnns sÀmre. Idag har varit en urusel dag, jag hade möte med psykolog imorse, min dator har gÄtt sönder och nÀstan börjat brinna, lÀgenhetsförsÀljningen gÄr inte alls sÄ bra och jag tackade nej till en hamburgare till middag och det Ängrar jag nu.
 
Imorgon blir en bÀttre dag?
 
Tack för att ni förstÄr varför jag inte Àr peppig och sprallig just nu. 
#1 - - Abra:

Älskade, ÄLSKADE, du. Jag Ă€r sĂ„ hemskt ledsen för din skull. Men fasen vad bra du Ă€r som har sökt hjĂ€lp. Herregud hjĂ€rtat! Du Ă€r SÅ stark. Jag förstĂ„r att du kĂ€nner enormt med skuld osv för möhippan men att du lyssnar pĂ„ DIG och DITT mĂ„ende, det Ă€r fantastiskt. Anna vekar vara en riktigt bra vĂ€n sĂ„ jag tror hon förstĂ„r. Vi Ă€r bara glada att du kĂ€mpar pĂ„. Jag tror pĂ„ det sĂ„Ă„Ă„Ă„ mycket: du Ă€r en fantastisk och stark kvinna och du tar dig genom detta!!! Du gör ALLT rĂ€tt. Jag finns hĂ€r för dig. NĂ€r som helst. Ta hand om dig ❀

Svar: Du och dina ord alltsÄ <3 <3 <3
Bunny

#2 - - Maria Zombie:

Fokus pĂ„ dig nu jag tror du har sĂ„ bra vĂ€nner att de förstĂ„r det. Ta hand om dig hĂ€r och nu. ❀

Svar: <3
Bunny

#3 - - Mirano:

Fina du! Du har sjĂ€lvklart all rĂ€tt att vara ledsen och upprörd, det hĂ€r jobbet har ju varit en sĂ„ stor del av ditt liv sĂ„ lĂ€nge. Ta hand om dig, lĂ„t det ta sin tid och försök att komma ihĂ„g allt det dĂ€r goda i livet (det Ă€r sĂ„ himla lĂ€tt att glömma bort ibland). Du kommer kunna ta dig igenom detta, det vet jag. Tusen kramar till dig! ❀

Svar: <3
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

Din hÀlsa Àr allra viktigaste för mig! Vill inte att du ska tro att jag Àr besviken eller sÄ för det Àr jag verkligen inte, jag Àr glad att du kom den tiden du orkade! <3
Ta hand om dig och fokusera pÄ att bli bÀttre! Finns alltid för dig om det Àr nÄgot.
Älskar dig min bĂ€sta vĂ€n! <3

Svar: Jag vet att du inte Àr besviken och att du förstÄr, blev bara sÄ ledsen över att missa det :( <3
Bunny

#5 - - Saga:

❀❀❀