VEGAN WEDNESDAY: SUPPORT YOUR LOCAL ACTIVIST

Idag blir mitt Vegan Wednesday inlÀgg lite annorlunda dÄ jag inte kommer fokusera pÄ ett specifikt problem som tar upp mycket av mina tankar just nu, utan idag tÀnker jag fokusera pÄ en vÀn som jag gÀrna skulle vilja hjÀlpa. Om ni dÀr ute pÄ nÄgot sÀtt kÀnner att ni skulle vilja engagera er mer för djuren men inte riktigt vet hur, har möjlighet eller modet just nu sÄ skulle jag vilja be er hjÀlpa Rebecca. 

Rebecca Àr en stor inspiration för mig. Hon engagerar sig helhjÀrtat för djuren och Àr för nÀrvarande organisatör för fyra olika djurrÀttsgrupper - och planerar nu att syssla med aktivism pÄ heltid. Rebecca tar fantastiska bilder, jag har delat dem tidigare hÀr efter vÄra demos, och nu vill hon satsa pÄ att dokumentera djurindustrin och aktivismen pÄ sitt vis. 

Att vara djurrÀttsaktivist Àr kostsamt och tar upp mycket tid, man mÄste kunna ta sig runt till olika stÀder, delta i olika demos och olika projekt hela tiden. Det Rebecca ber om Àr helt enkelt ekonomisk hjÀlp till att göra detta. Kan man skÀnka pengar till Djurens RÀtt eller liknande lite dÄ och dÄ kan man ocksÄ skÀnka pengar till Rebecca, som dessutom gör det helt utan vinstsyfte. SnÀlla tÀnk pÄ det i alla fall :*

Gör en donation.
Bli mĂ„nadsgivare.Â