T U E S D A Y

Herre gud vilken dag. SÄ extremt himla konstig upplevelse att bara hoppa in pÄ ett kontor (som man inte ens vet vad de sysslar med) bland folk man aldrig har sett förut och antagligen inte kommer att se igen - för att svara i deras telefon samt ordna med disk i köket. Det Àr typ det jag har gjort. Har nog fyllt och plockat ur totalt 16 diskmaskiner idag. 
 
Ångesten höll sig i schack idag. Den lĂ„g och puttrade men tack och lov sĂ„ tog den inte över. Den kĂ€nslan alltsĂ„, ni som vet ni vet. Hur lugn man kĂ€nner sig, trots Ă„ngest, dĂ„ Ă„ngesten inte tog över hela dagen. Jag Ă€r sĂ„ enormt stolt över mig sjĂ€lv som gick ivĂ€g pĂ„ det hĂ€r lilla uppdraget idag, trots att jag inte ville. Jag sa nej i telefonen men en av mina svagheter Ă€r att jag lĂ€tt övertalas dĂ„ jag ofta vill göra alla till lags, utan att tĂ€nka pĂ„ mitt eget mĂ„ende. Inte alltid det bĂ€sta; tips frĂ„n coachen. 

Hur som helst, jag tyckte jag var vÀrd en present efter att jag klarat hela den hÀr dagen sÄ jag spatserade till H&M dÀr jag skulle leta efter ett linne till pÄ lördag, men som jag tyvÀrr inte hittade. Vad gör man dÄ? Man köper en kudde man gÀrna velat ha förstÄs! 
 
NÀmligen en strÄlande röd liten sammets-sak! Jag köper sÀllan nya kuddfodral - vilket man egentligen borde göra oftare för de slits ju ut liksom. Men nu kunde jag inte hÄlla mig! Eventuellt köper jag kanske en till, planerar ju nÀmligen en tre gÄnger sÄ stor soffa i huset, det vill sÀga ungefÀr nio sittplaser istÀllet för tre, dÄ fÄr man ju lÀtt plats med dubbelt sÄ mÄnga kuddar som vi har nu! Win win! 
 
Jag fick faktiskt med mig en tröja ocksÄ. Ska kika lite pÄ den imorgon dÄ jag inte behövde vicka' i receptionen och dÀrmed kan vara hemma. BehÄller jag den ska ni fÄ se den lite bÀttre, hoho! Det var allt för idag! Hoppas ni har haft en bra dag! <3
#1 - - Ajlimuller.blogg.se:

SÄ himla modigt och bra av dig! Heja! Jag tycker att du ser ut att ha gjort riktigt snygga fynd ocksÄ :D

Svar: Eller hur, sÄ stolt! :D
Bunny

#2 - - Ajlimuller.blogg.se:

SÄ himla modigt och bra av dig! Heja! Jag tycker att du ser ut att ha gjort riktigt snygga fynd ocksÄ :D

#3 - - Mirano:

Heja dig! <3