HARRY POTTER LIVE IN CONCERT II

Hello mitt i natten! Den hÀr dagen har verkligen flugit förbi! Jag har fixat hela dagen med det sista inför min Halloween-kostym, spelat in en suuuperlÄng video till youtube samt förberett mig för att bege mig ner i Hemligheternas Kammare! 
 
IkvĂ€ll sminkade jag mina ögon gröna, satte gröna stenar i mina öron samt svepte en grön sammetskavaj om kroppen och spatserade in pĂ„ Malmö Live! Äntligen var det dags att se Harry Potter och Hemligheternas Kammare Live in Concert! Det Ă€r SÅ hĂ€ftigt! Vi gjorde ju detta förra Ă„ret ocksĂ„ och ni mĂ„ste lova mig att om ni fĂ„r chansen, ta den! 
 
Det blir verkligen magiskt att sitta dÀr med en live orkester som spelar sÄ hela salen vibrerar och med en publik som tÀnker precis som en sjÀlv och alla apploderar varje gÄng en ny karaktÀr gör en entré i filmen eller gör nÄgot bra (flest applÄder fick Fawkes och Dobby, utöver Professor Snape förstÄs)! Och jösses vad mycket mörkare musiken Àr i den hÀr filmen jÀmfört med den första! SÄ coolt ÀndÄ! 
#1 - - Annaaaanas:

SÄ snygg du Àr alltsÄ!!

Svar: Amen durÄ!
Bunny