F R E D A G

Idag har varit en jÀttebra dag ska jag berÀtta för er kompisar! Jag avslutade min sista förmiddag för den hÀr gÄngen pÄ företaget jag har varit pÄ denna veckan och sedan gav jag mig ut pÄ stan. Jag skulle bara köpa lite nya strumpbyxor men fick med mig bÄde det ena och det andra, och blev positivt överraskad i alla butiker jag handlade i med smÄ rabatter och bonuscheckar, score!
 
Sedan kom jag hem och hann se ett sÄ sjuuukt spÀnnande avsnitt pÄ RIverdale att jag med nöd och nÀppe hann med bussen in till stan igen dÄ jag skulle trÀffa Annabanana för en fika - som var sen haha! Men det var sÄ himla mysigt! Vi hittade en fikaplats dÀr vi kunde sitta helt sjÀlva i lugn och ro! TÀnk vad mycket fint det gör ÀndÄ att alltid trÀffa sin bÀstis minst en gÄng i veckan ^_^
#1 - - Annaaaanas:

<3