EN TISDAG MED EN ANSTÄLLNINGSINTERVJU

Hej hallÄ kompisar! Idag har jag haft en jÀttebra dag faktiskt! Eller okej, först var den lite lÄngsam och seg, och lite nervös, men annars sÄ. Idag har jag nÀmligen varit pÄ arbetsintervju! Hela förmiddagen spenderade jag framför youtube, eller stÀdade i köket. Sen gjorde jag mig iordning;
 
Sedan for jag ivÀg med en buss jag vÀldigt sÀllan Äker och promenixade sedan med hjÀlp av Google Maps till min slutdestination som var IKEA;
 
Jag kan inte gÄ in sÄ mycket pÄ vad uppdraget gÄr ut pÄ, men ni kan vÀl hÄlla tummarna pÄ att jag fÄr det? Det skulle sysselsÀtta mig nÄgra mÄnader i alla fall, haha! Jag upplevde att mötet gick bra, nervositeten höll sig i schack och jag fick bra vibbar, kul! 
 
Innan jag tog bussen hem igen sÄ tog jag en liten (lÀs en timmes lÄng) runda pÄ Rusta! SÄ besviken pÄ typ INGA halloween grejer? Men redan sÄ mycket julgrejer? Cray cray! Jag hittade lite fina saker till huset i alla fall sÄ jag Àr ganska nöjd i alla fall mÄste jag sÀga! 
#1 - - Annaaaanas:

Jag hÄller tummarna för dig! :D
Åh vilka fina plastblommor :D

#2 - - Sara Ekman:

Hoppas du fÄr det!! :)

Svar: Tack!
Bunny

#3 - - Mirano:

Klart du fÄr jobbet! :D
AngÄende Rusta sÄ Àr dem helt hopplösa den hÀr tiden pÄ Äret, jag fattar inte varför dem har sÄ jÀvla brÄttom med att fÄ ut julgrejerna? Man kanske borde skriva in och klaga haha!

Svar: Hoppas!Alla butiker Àr sÄÄÄÄ tidiga?? Fattar inte, det kÀnns verkligen som det blir tidigare och tidigare varje Är! :O
Bunny

#4 - - sofié:

Men ja, vad kul! SÄ skönt att se att du Àr pÄ benen och börjar repa dig igen <3 HÄller tummarna för dig!

Svar: :*
Bunny