WHAT A FRIYAY

Idag har jag arbetat hemifrÄn! Det var himla skönt att sova ut (trots att jag vÀcktes vid min vanliga uppstigningstid av en buskanin som var uppe och skuttade pÄ byrÄn i hallen) till Ätta och sedan bara kliva upp och sÀtta sig och jobba. Har suttit i pyjamas hela dagen och fÄtt jÀttemycket gjort! Mitt jobb sÄklart men Àven en massa grejer inför flytten, ringt en massa samtal och sÄdant som lÀtt ger en stressig Ängest av att behöva göra pÄ arbetsplatsen. 

Jag tog ocksÄ emot ett paket frÄn Sony Mobile UK - det var en specialleverans av inbjudan till Lucia och Garrehts bröllop i England nÀsta sommar! Iiiih sÄ pirrigt! Nu gÀller det att fördela pengarna vÀl under vÄren sÄ vi har rÄd att Äka! 

Vid fyra snurrade jag in mig i min stora halsduk och trippade in mot stan. Knallade in pÄ Mr Handsomes kontor för att skriva pÄ ytterligare papper till banken innan jag mötte upp Annabanana pÄ Coffee Factory för fika! Vi spÄnade idéer pÄ vad för spÀnnande och roliga videor vi kan göra i jul! Det gÀller att planera i tid sÄ man hinner med att bÄde spela in samt redigera! Vi har nÄgra idéer men ska nog tÀnka lite lite till innan vi kör igÄng!
#1 - - Annaaaanas:

SpÀnnande med bröllop i London! :D
Tack för mysig fika som vanligt <3