VINTER PÅ IKEA

Idag ska jag till IKEA!

 
Jag Àr ÀndÄ imponerad över mig sjÀlv att det har tagit mig nÀstan tvÄ veckor av att jobba i en IKEA miljö precis bredvid varuhuset innan jag ÀndÄ gör ett besök i affÀren. HÄller mitt shoppingberoende Àntligen pÄ att avta?

SkÀmt och sido - det Àr dags för ett besök pÄ IKEA idag. Förhoppningsvis sÄ gÄr det fort dÄ vi vet precis vad vi ska ha (en möbel till kaninerna) men jag hoppas hinna kika pÄ VINTER 2018 kollektionen för den ser sÄ magisk ut! Det hÀr hoppas jag kunna hitta i butik:
 
 
Hittar jag allt detta skulle jag bli superglad, men mest av allt hoppas jag pÄ att hitta julstjÀrnan och den lilla tallriken med klockmotiv! Julen i Är blir sÄ himla knepig med tanke pÄ att vi flyttar en vecka innan julafton (vi hoppas dock pÄ att kunna fÄ flytta fram flyttdatum i alla fall en vecka tidigare) men jag vill ÀndÄ planera för lite julpynt i huset! Ni kanske minns hur bananas jag gick med julpynt förra Äret, haha, det kÀnns ÀndÄ fint att sista julen i lÀgenheten blev nÄgot extra!

I alla fall, i nya huset har vi 13 "fönsterplatser" att hÀnga lampor pÄ, varav jag tÀnker försöka sÀtt lampor pÄ i alla fall 9 stÀllen. Det Àr ganska stor skillnad pÄ vÄra nuvarade 4 fönster. Som tur Àr sÄ Àr jag en samlare och jag tror jag kan komma pÄ nÄgot riktigt fint med mycket av det jag redan har, men helt Àrligt sÄ tror jag att den hÀr rutiga julstjÀrnan kommer passa sÄ bra in i mitt jultema sÄ jag tror jag ska satsa pÄ att hitta den idag! 

#1 - - Annaaaanas:

Ă…Ă„h, pretty!

Svar: Vist Àr det :D
Bunny

#2 - - Jennie:

SÄ fina inrednings prylar, och söt kanin.

Svar: Eller hur :D
Bunny