T O R S D A G

Jag Àr sÄ trött. IgÄr jobbade jag till klockan 23 och sedan steg jag upp 05.30. Jag kÀnner mig sÄ fÀrdig med det hÀr stressiga jobbet just nu ihop med flytten. Kan inte vÀnta pÄ att fÄ vakna upp om en vecka och bara kÀnna lugnet över att vi har flyttat in. Att bara fokusera pÄ en deadline i taget och inte balansera tvÄ. Packa upp flyttlÄdor dÄ jag behöver istÀllet för att packa ner lyttlÄdor för att jag mÄste. 

Det krispiga och kyliga vĂ€dret vi har haft hĂ€r under nĂ„gra dagar har byts ut mot snĂ„lblĂ„st och smĂ„regn. Det var riktigt kallt och jĂ€vligt ute imorse haha. Jag hoppas jag hinner in om posten för att hĂ€mta min nya vinterjacka idag, den kommer nog vara gosig imorgonbitti. Åh kan inte vĂ€nta pĂ„ att fredagenkvĂ€ll ska vara hĂ€r igen! Tacos, chips och julfilmsmys... eller nej just det, jag ska ju jobba och packa i helgen!