SAKER JAG DRÖMMER OM JUST NU

Okej, det Àr dags att liva upp stÀmningen hÀr lite igen. Jag hÀmtar skamlöst inspiration frÄn Egoina och gör ett ungefÀr likadant inlÀgg! Hon har nÀmligen listat 6 saker hon drömmer om just nu, och jag tyckte det var sÄ fint och passande sÄ det vill jag ocksÄ göra, so here it goes: 

Det Ă€r inte precis som att jag döljer det sĂ„ vi kan vĂ€l börja med det; jag lĂ€ngtar SÅ mycket efter julen - trots att den kommer bli upp och ner och kaos. Jag lĂ€ngtar efter att se mina favoritfilmer, Ă€ta pepparkakor och dricka varm choklad. Åh!
 
SĂ„ pĂ„ tal om julen, jag har pratat om detta lite kort tidigare, men nu Ă€r det inte lĂ„ng tid kvar alltsĂ„! Dessutom sjunger min Pumpkin Body Butter pĂ„ sista versen sĂ„ det kommer sĂ„ passande att köpa en ny nu! Åh, tĂ€nk att dofta mint? SĂ„Ă„ frĂ€scht!
 
Av alla rum i huset sÄ lÀngtar jag mest efter att fÄ inreda vardagsrummet! Antagligen för att det Àr det största och för tillfÀllet det knepigaste rummet, men antagligen ocksÄ eftersom det Àr dit vi ska köpa flest nya möbler haha. FÀrgerna ska gÄ i varm grÄ och sammet och jag tror att ovan posters frÄn Jotex skulle vara sÄ fina dÀr nÄgonstans, dÄ vi har liknade tavlor i samma fÀrgskala redan!
 
Nu var det inte sÄ lÀnge sedan jag tatuerade mig men den var sÄ himla liten sÄ jag kÀnner mig inte klar! Skulle gÀrna tatuera mig av Aleksandra som finns pÄ samma studio dÀr jag gjorde min senaste tattoo. Ni kan kolla hennes Instagram hÀr, jag tycker hon har ett sÄ fint sÀtt att designa och teckna pÄ! Jag skulle vilja ha en haj nÄgonstans, nÄgra hattifnattar (hon gör jÀttefina Mumin tattoos) samt en dödskallefjÀril! Drömma kan man!
 
Sist men inte minst pÄ listan sÄ har vi sÄklart Tokio Hotel spelningarna till sommaren. Satan i gatan vad jag l À n g t a r!
 
 
#1 - - Annaaaanas:

Åh vad gott med mint!! :D
Vi borde göra en bestie-tatuering ;D

Svar: Ooooh det hade varit kul att fundera pÄ vad det skulle kunna vara :D
Bunny