MY LITTLE BABIES

Imorse Äkte vi till veterinÀren med vÄra fluffiga smÄ barn. Tanken var att det skulle fyllas pÄ lite vacin samt att göra en hÀlsocheck. Vi Àr lite oroliga för Wookie eftersom han bara rasar i vikt och det ska inte en liten kanin göra... Utöver det var vÀl kanske lite vÀrre Àn vi trott tyvÀrr ocksÄ. Han fick gÄ igenom bÄde röntgen och att ta blodprov (kaninmamman svimmade nÀstan haha). Efter tio minuters gos var vi bÄda pÄ benen igen i alla fall.
 
Mitt lilla lejon, nyklippt och fin igÄrkvÀll 
 
SÄ nu vÀntar vi pÄ att veterinÀren ska ringa tillbaka angÄende provsvaren, och sÄ hoppas vi att han Àr lika frisk som han Àr glad och att vi kan Äka tillbaka för att vaccinera och för att medicinera! Jag önskar alltid att jag kunde prata med djur men allra mest nu, usch vad orolig jag Àr! 

Det Àr sÄ mÀrkligt det dÀr, Wookie har ÀndÄ varit dÄlig ganska ofta, han har haft problem med magen och med bihÄlorna, med levern och idag fick vi reda pÄ att han kanske har astma, plus att han tuggar snett med sin kÀke. TÀnk att han var en stilig liten avelskille innan vi adopterade honom. Hur mÄr alla hans miljoner avkommor?
 
#1 - - Kitten:

Lilla plutten! SÄ tufft nÀr de smÄ liven inte mÄr bra :( Hoppas pÄ bra resultat som man kan behandla! <3

Svar: Han verkar inte ha virus eller nÄgot som ska behandlas medicinskt <3
Bunny

#2 - - Mirano:

Stackars liten! :( Jag hoppas att det inte nÄgot alltför allvarligt och att han mÄr bÀttre snart! <3

Svar: NÀ... jag hoppas allt tjockar pÄ sig lite och blir en rultig liten kanin igen! <3
Bunny