THE GREEN GRASS

Nu Àr jag nyklippt och frÀsig i hÄret! Det syns ju dÀremot inte alls pÄ den hÀr bilden haha men det var sÄ mysigt I grÀset! Jösses vad jag lÀngtar efter en egen trÀdgÄrd att andas i! TÀnk att för nÄgra Är sedan ville jag inte vara i solen alls och nu fÄr jag nÀstan inte nog! 
 
Hur som helst klockan Àr mycket och det har varit en lÄng dag. BÀst att lÀgga sig sÄ man kommer upp i tid imorgon!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud sÄ kul, minns inte ens sist jag var till nÄgon frissa :D Sparar ut som satan nu, hoppas kunna klippa en frisyr inom rimlig framtid ;D

Svar: Klippte mig första gÄngen pÄ fyra Är i Januari! SÄ nu var jag bara tillbaka för att hÄlla denna frisyren :D Det Àr kul med förÀndring!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Mysig bild ^_^

Svar: Det var de tio mysigaste minuterna so far denna veckan :D
Bunny