T O R S D A G

 
Hej, hur Àr lÀget? Det kÀnns som att jag har haft ett gÀng intensiva dagar just nu dÀr jag inte riktigt hinner med att landa emellan varje ny grej liksom. Det Àr sÄ mycket pÄ jobbet ocksÄ nu inför flytten, jag tror vi fÄr tillgÄng till vÄra nya lokaler redan imorgon!  Det Àr verkligen fullt upp med att packa hÀr, samtidigt som man ska sköta sitt vanliga jobb, puh!

IgÄr hann jag inte blogga mer om kvÀllen, men den var himla mysig! For ivÀg med Annabanana och hennes mamma för att prova bröllopsklÀnning igen! Det kÀnns som att jag aldrig inte kommer tycka det Àr kul, haha! DÀrefter tog det en evigheeeet att ta sig hem med bussarna i stan sÄ det slutade med att jag egentligen bara kom hem och hann ta en dusch och lite mellis, sen sova. Men det var det vÀrt!

Nu ska jag ta mig hemÄt! Jag mÄste handla nya bananer, mycket viktigt.  Sen skulle jag vilja trÀna, men det beror pÄ hur lÄng tid det tar att ta sig hem idag... Den som lever fÄr se!
 
 
#1 - - Annaaaanas:

Tack igen för att du följde med och hjÀlpte till att filma, fota och framförallt hjÀlpa mig att ta ett beslut <3
TÀnk nÀr det Àr ombytta roller pÄ klÀnningsprovning!!?

Svar: Jag lÀngtar!!! Hahahaha :D :D
Allt för dig darling, du kommer vara SÅ fin <3
Bunny