SKULL GLAM

Detta Àr kanske vÀrldens trÄkigaste bild att lÀgga i en blogg men ÀndÄ, kolla sÄ fint! Jag hittade astuffa nagellack pÄ Willys (!) haha! Jag var tvungen att köpa dem för att ha stÄendes i sminkhyllan oavsett om produkten fungerar eller ej! NÀr jag hade köpt dem insÄg jag att jag glömde googla mÀrket, men jag verkar ha haft tur, enlig hemsidan sÄ testar de inte sina produkter pÄ djur och sÀljer inte heller i lÀnder som krÀver djurtester, tiptop!
#1 - - Mirano:

Ă…Ă„h, jag har sett sĂ„ mĂ„nga som har köpt deras nagellack men aldrig hittat dem sjĂ€lv. Du fĂ„r sĂ€ga till om dem Ă€r bra sĂ„ fĂ„r jag se till att leta lite mer! ^^

Svar: Om de funkar bra kan jag skicka till dig! Flaskan Àr ju supertuff och de kostade typ inget ^_^
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Snygga!! Jag har ett med rött glitter men de hittade jag nÀr jag var i USA ^_^

Svar: Oooooh snyggt med rött! :O
Bunny

#3 - - Mirano:

Svar: AlltsÄ, du Àr ju vÀrldens gulligaste! <3 Fast jag hittade faktiskt ett par flaskor nÀr jag var ute och handlade idag. ^^

(Om det Àr för att jag har varit blind tidigare, eller om dem precis har kommit in vÄgar jag dÀremot inte sÀga, haha!)

Svar: Ooooh coolt! :D Jag har inte sett de tidigare sÄ mÄste vara nÄgot nytt!
Bunny