NO READY FOR MONDAY

MEN ALLTSÅ JÖSSES VILKEN HELG! Det har hĂ€nt saker precis heeeeela tiden verkligen, jag har inte haft tid till nĂ„gon paus alls typ! De enda gĂ„ngerna jag har hunnit plocka fram datorn för att blogga sĂ„ har det varit nĂ„got tekniskt strul hoss Blogg.se och jag har inte kunnat komma Ă„t min blogg. Helgen har i alla fall varit sĂ„ himla awesome och jag kommer berĂ€tta mer under veckan!

Även denna dagen har gĂ„tt i 100 km/h och trots att jag nu spenderat i alla fall tvĂ„ timmar hĂ€r i sĂ€ngen framför en film sĂ„ kĂ€nner jag mig fortfarande helt slut och mosig i huvudet. Det tĂ€r verkligen pĂ„ en osocial liten krabat att umgĂ„s sĂ„ hĂ€r mĂ„nga timmar i rad. Nu ska jag hoppas pĂ„ en lĂ„ng och bra natt och sedan ge mig ivĂ€g pĂ„ jobbet imorgon. Herre guud, 5 dagars arbetsvecka, hur ska det ens gĂ„ till? š

Hoppas ni har haft en bra helg!
#1 - - Annaaaanas:

Uh ja, hÄller med angÄende en hel vecka. Men det kommer vi att klara!
HÀrligt att höra att du haft en sÄn bra helg ^_^ Tack för en trevlig fredagskvÀll! <3

Svar: KÀmpa kÀmpa! Haha!
Bunny