MY H A I R

Det blev inte sÄ stor skillnad pÄ hÄret som jag tÀnkt, men det kÀnns frÀsch och bra i alla fall!

SÄ hÀr sÄg jag ut igÄr, hoho!
Och sÄhgÀr ser jag ut idag:
 
Det blev egentligen bara kortare i nacken igen, luggen fick behÄlla samma lÀngd pÄ grund av att jag tycker det Àr frÀsigt nÀr den Àr sÄ mycket lÀngre! Och lite uppklippt och sÄ, förhoppnignsvis blir det fluffigt och fint nÀr jag lockar hÄret!

Och sĂ„ fĂ€rgade jag hĂ„ret för sista gĂ„ngen med icke CF mĂ€rkt hĂ„rfĂ€rg! Äntligen ett Ă„ngestmoment ur vĂ€rlden! Jag har haft massa hĂ„rfĂ€rg pĂ„ lager pĂ„ grund av köpte i bulk en gĂ„ng i tiden innan jag viste bĂ€ttre, men nu Ă€r de slut! Ni anar inte vilken Ă„ngest jag har haft... Nu blir det djurvĂ€nligt all de way!
#1 - - Mirano:

Snygging! <3

Svar: Du kan va!
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser sÄÄÄÄÄ bra ut, vilken jÀttesnygg frisyr!! <3

Svar: Tusen tack! :D
Bunny

#3 - - Maria:

Snyggt!

Svar: Taaack :D
Bunny

#4 - - Hanna Karlsson:

Vilken snygg frisyr!

Svar: Tack!
Bunny

#5 - - Annaaaanas:

Man ser visst en skillnad, sĂ„ fint! :D Åh vad Ă€r det för hĂ„rfĂ€rg du har hittat?

Svar: Det Àr en henna fÀrg! :D
Bunny