M O N D A Y

Tjoho! Hej måndag! Är ni redo för den här veckan? Även den här veckan är ju enbart tre arbetsdagar (för mig i alla fall) och det känns sjukt awesome! Hela min vecka är uppbokad och jag är tacksam för att jag just nu kan ta arbetet i min egen takt och slipper stressa. 

Nu ska jag strax iväg till frissan och sedan vidare till min lilla mamma så ska hon färga mitt hår! Imorgon tänkte jag hinna med och träna lite, och sedan på onsdag ska jag städa och fixa lite efter jobbet! Sen är det lång helg och då ska jag få besök av en tjej jag aldrig träffat förut, haha det är lite nervöst förstås! Men hon är en av mina favorit youtubers så jag tror det kommer bli super!
#1 - - Annaaaanas:

Så skönt med tre dagar alltså!
Tack för påminnelsen, jag måste också färga mitt hår heheh.

Svar: Jaaa nu får du också vara ledig!
Bunny

#2 - - Linda Jansson:

Låter spännande med det där mötet 😊

Svar: Ja det ska verkligen bli så kul!!
Bunny