M Å N D A G

Hej! GodkvĂ€ll! Ännu en dag har bara swischat förbi! Min söndag försvann i rasande fart och likasĂ„ mĂ„ndag, innan jag ens hann pĂ„börja morgonens inlĂ€gg sĂ„ var arbetsdagen förbi och jag har hunnit hem och egentligen avslutat dagen. SĂ„hĂ€r har den sett ut! Lite tjatiga inlĂ€gg kanske, jag ska bĂ€ttra mig och variera mer ^_^

Jordnötssmör-smoothie pÄ bussen imorse, bussen som det tog mig tre försök att ta mig till imorse dÄ jag heela tiden glömde saker och fick gÄ in i lÀgenheten igen, haha!

Idag hade jag pĂ„ mig en hyfsat ny och super randig klĂ€nning! Den Ă€r SÅ himla hĂ€rlig! Verkligen ett bra köp!

Lunchen intogs som vanligt utanför kontoret i solen! Det Àr vÄr nya rutin. Det gÄr inte att stanna nere i kÀllaren med 30 grader vÀrme utanför dörren!

Efter jobbet tog jag en promenad pÄ stan. Det tycker jag Àr mysigt dessa varma kvÀllar. Kikar runt lite, promenerar lite, köper en god och kall dricka. Idag blev det Chilled Matcha, det var första gÄngen! Rekommenderar verkligen! 

KvĂ€llen har sedan spenderats med nypotatis och smör, en del klĂ€der och min kamera och nu i sĂ€ngen framför TVn. ÄndĂ„ en bra mĂ„ndag mĂ„ste jag sĂ€ga! Hoppas er vecka har börjat bra!
#1 - - Annaaaanas:

Jordnötssmörsmoothie ftw :D
Fin klÀnning!