K Ö P E N H A M N

I lördags drog Yennie med mig till Köpenhamn dÄ det Àr en av hennes favoritstÀder! Jag Àr ju nÀstan aldrig i Köpenhamn för att bara vara i Köpenhamn, jag brukar ju gÄ pÄ konserter eller sÄ om jag Äker över. Stockholmaren fick visa mig Köpenhamn helt enkelt. HÀr kommer en bildbomb!


Vi promenerade lĂ€ngs Ströget en kort bit - det var S Å  mycket folk och jag hade en del panik till en början. Har oerhört svĂ„rt för folktĂ€ta, högljudda och trĂ„nga utrymmen. Men vi strosade in i lite butiker och tog oss sedan in pĂ„ en annan gata men betydligt mycket mindre folk pĂ„. DĂ€r hittade vi vĂ„rt lunchstĂ€lle, vegetariska Riz Raz med en helt vegansk buffĂ© för typ 80 kronor! Taget! 


Sedan sÄ promenerade vi ner till Nyhavn och Ànnu mer folk, fotade lite och kÀnde bara, jaha, nu dÄ? SÄ dÄ trippade vi tillbaka mot tÄgstationen igen haha, men stop för lite mer shopping sÄklart! 
 Dagen i Köpenhamn avslutades pÄ en liten pub i nÀrheten av Tivoli under vÀrmelampor innan vi tog tÄget hem, kÀkade tacos och fnissade i soffan till klockan tvÄ pÄ natten. Sjukt mysigt dag trots lite Ängest och panik!

#1 - - Annaaaanas:

LĂ„ter som ni hade en supermysig dag! :D

Svar: Det hade vi ^_^
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har ocksÄ lÀtt att fÄ panik i folktÀta platser. Det Àr dÀrför jag aldrig gÄr pÄ bio trots att jag jag gillar film! Men jag utsÀtter mig pÄ andra sÀtt - flyger till exempel ibland. Trots att det Àr jobbigt.

Svar: Det Ă€r sĂ„Ă„ jobbigt! För mig blev det vĂ€rre efter terrorattacken förra Ă„ret :( Men det blir bĂ€ttre. Jag gĂ„r gĂ€rna pĂ„ bio vid tider dĂ„ ingen annan gĂ„r. Övar varje gĂ„ng pĂ„ stora folkmassor dĂ„ jag Ă€r ute pĂ„ mina jobbresor. Puh det Ă€r tungt!
Bunny