EN LITEN LISTA

1. Vad gjorde du för tio Är sen?
Det var 2008 sÄ dÄ satt jag vÀl och snoozade i skolan tror jag? En fredag... sÄ dÄ hade jag bara bild innan lunch/slut! Det var ÀndÄ tider det alltsÄ... 

2. Vad gjorde du för ett Är sen?
För ett Är sedan satt jag hÀr och jobbade i min rosa skinnjacka, berÀttade om nÀr jag och Anna Ät sallad pÄ vÄr fika (första och enda gÄngen, haha) och sen gick jag och Mr Handsome pÄ minidate!

3. Fem snacks du gillar!
Pringles Bacon chips.
Dadlar fyllda med jordnötssmör.
Rostade och saltade bondbönor.
Chokladfudge gjord pÄ svarta bönor.
Ben & Jerrys veganska glass.

4. Fem sÄnger du kan texten utantill pÄ:
Durch den Monsun - Tokio Hotel
It Takes A Fool To Remaine Sane - The Ark
I Want It That way - Backstreet Boys
Hotlinebling - Drake
Sorry - Beyoncé 

5. Vad skulle du göra om du var miljonÀr?
Det bror pÄ hur mÄnga miljoner jag har? En miljon rÀcker ju inte sÄ lÄngt. Bara en massa miljoner? Jag hade köpt ett fint hus till mig och min lilla familj i alla fall. SkÀnkt mer pengar för att rÀdda djur. Jag skulle resa mer!

6. Fyra dÄliga vanor:
x Att jag lÀgger mig i sÀngen/soffan efter jobbet de dagar jag inte tÀnkt gymma. Det gör att jag direkt förvandlas till en lazy potatis och tar mig inte för att tillexempel dammsuga lÀgenheten eller vattna blommorna och sÄna praktiska grejer man behöver göra. 
x Att jag inte packar upp gymvÀskan dÄ jag kommer hem frÄn trÀningen; det vill sÀga mÄste diska gamla shakers heeela tiden. Sjukt Àckligt faktiskt.
x Att ta av mig pyjamasen i badrummet varje morgon utan att sedan flytta pÄ den, och istÀllet skapa ett pyjamasberg i vÄrt lilla lilla lilla badrum. Det kan bli hur högt som helst eftersom jag har tillrÀckligt mÄnga pyjamasar för att klara mig hela Äret utan att behöva rota i pyjamasberget.
x Att inte stÀlla ner anvÀnda glas i diskmaskinen, utan bara ta nya hela tiden och sura nÀr det Àr tomt i skÄpet.

7. Fem saker du gillar att göra:
x LÀgga mig ute pÄ balkongen dÄ den Àr sÄdÀr bastuvarm som inglasade balkonger blir i strÄlande solsken.
x Organisera i min garderob och pyssla med mina klÀder.
x Se samma film/serie flera gÄnger. Hittar jag en film jag gillar kan jag se den hur mÄnga gÄnger som helst.
x Kika i secondhand butiker som jag tyvÀrr gör för sÀllan!
x Vakna tidigt pÄ helgen - mer tid till att göra ingenting!

Listan snodde jag hos Saga!

#1 - - Annaaaanas:

Åh den tiden nĂ€r vi Ă„t lite nyttigare hahah ;p Ă€r fortfarande sĂ„ himla glad att vi har fĂ„tt den kontakten som vi har igen <3
Heheh, vet inte vad det Àr med att kolla pÄ samma film om och om igen för jag gör ocksÄ det. Kanske för att man vet hur det gÄr eller upptÀcker nya saker.?

Svar: Hahaha jag tycker vi kan Àta sallad oftare haha! Min underbara salladsbowl finns ju pÄ Triangeln haha! Sallad sen kaffe <3
Bunny