B O W L I N G

Det Àr dags för en gigantisk bildbomb frÄn i fredags! Egentligen hÀnde det inte sÄ mycket under dagen i fredags, vi klev upp sent och Ät frukost vid tolv innan vi gled ner i soffan för att titta pÄ Youtube, haha. Vid fyra satte vi dock fart och klÀdde pÄ oss, vi skulle nÀmligen in till stan och trÀffa Annabanana, och bowla! 


Givetvis sÄ vloggade vi bÄda tvÄ, haha! *nerds*

Vi blev jÀttetidiga in till stan sÄ vi hÀngde lite under trÀden vid VÀrnhem innan vi gick vilse inne pÄ Entré dÄ vi letade efter Anna, som sÄklart vÀntade pÄ oss vid O'Learys. Att vi inte tÀnkte pÄ det... 

Och sÄ bowlade vi sÄ galet mycket. Jag Àr fortfarande sÄ himla dÄlig pÄ bowling! Desto bÀttre pÄ att Àta mat dock! Sötpotatis pommes Àr meningen livet!

SĂ„ himla roliga tjejer som jag fĂ„r lova att kalla mina vĂ€nner ❀

Yennie hade nya brallor och jag hade nya skor!

KvÀllen avslutades pÄ golvet i hallen, haha! SÄ roligt med sÄna hÀr behind the scenes-foton!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Ni har sÄ hÀrliga vloggkameror! SÄ nÀtta! Jag Àr megaavundsjuk!!

Svar: Ja de Àr fantastiska kameror faktiskt!! :D
Bunny