V

Blev plötsligt överraskad idag av min shark-week! Jag hade vÀl kommit halvvÀgs med att packa alla de 167 telefoner vi skulle hinna med att skicka ut idag nÀr jag plötsligt fick sÄ ont i magen. Men det gör verkligen inte alls, enligt min kalender skulle det annars börjat pÄ söndag och det finns ju roligare saker Àn mens att fÄ pÄ sin födelsedag, tÀnker jag! 

Hann med alla grejer pÄ jobbet och hann Àven med en snabb shoppingtur innan jag behövde krypa ihop i en smÀrtlindrande boll hÀr i sÀngen. Jag kikade pÄ smink och fick med mig tvÄ produkter faktiskt. Hoppas verkligen jag valt rÀtt fÀrg, det var inte sÄ lÀtt att avgöra dÀr i butiken. NÄvÀl! 

Sen hittade jag ett jÀttefint paket i brevlÄdan, fullt av grejer jag bestÀllt och inte bestÀllt frÄn DjurrÀttsalliansen! Ett bonuspaket liksom! Jag bestÀllde en tröja, en tygkasse och lite stickers, men fick massa flygblad och grejer. Kul! 

SĂ„ nu sitter jag hĂ€r i min nya tisha, knaprar ipren och slötittar pĂ„ Netflix. Inte riktigt vad jag planerat för kvĂ€llen, men men. Tanken var att gĂ„ och trĂ€na men jag hinner nog med det imorgon tror jag. LÅNGHELG!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Nu nÀr du har ont och allt sÄ lÄter ju det hÀr nÀstan frÀckt att sÀga, men jag Àr sÄÄÄÄÄ avundsjuk! Jag har haft vÀrldens lÀngsta PMS, mina bröst Àr sÄ stora och gör sÄ ont att BH:n inte gÄr att knÀppa lÀngre och jag har finnar och ödem sedan över tvÄ veckor tillbaka... GE MIG BARA MEEENS XD

Din tisha Àr helt fantastisk!!

Svar: Jag förstÄr verkligen den kÀnslan, haha! DÀremot fÄr jag vissa gÄnger knappt vÀrk alls, men nÀsta Ägng dubbelt sÄ ont, som om kroppen glömde leverera förra gÄngen, haha!
Hoppas du fĂ„r den snart och mĂ„r bĂ€ttre! ❀
Bunny

#2 - - Mirano:

Vilken fin tröja! <3

Och jag hoppas att du mÄr bÀttre snart, mensvÀrk is the worst!

Svar: Vist Ă€r den söt! Tack mĂ„r mycket bĂ€ttre redan! Är lyckligt lottad och har bara lite ont i tvĂ„ tre dagar och inte en hel vecka :o
Bunny