B WHO YOU ARE

 Åh sĂ„ roligt det var med Ikea! TyvĂ€rr var mĂ„nga av de grejerna jag ville ha redan slutsĂ„lda hĂ€r i Malmö, till exempel den superfina hatt-vasen, förvaringsboxarna och den lilla asken! Men jag fick med mig lite lampskĂ€rmar, galgar och den stora fina klockan bland annat, sĂ„ jag Ă€r Ă€ndĂ„ vĂ€ldigt nöjd! Ska jaga hatten pĂ„ Tradera nu, haha! Jag Ă€r i alla fall oerhört inspirerad och sugen pĂ„ att pyssla vidare hĂ€r hemma i vĂ„r lĂ€genhet nu!

Resten av dagen har spenderats hÀr i soffan. Jag har sovit omvartannat som jag har tittat pÄ film. Fortfarande sÄ trött och förkyld. SÄ tröttsamt. Hoppas jag frisknar till under nÀsta vecka, nu fÄr det vara nog!
#1 - - Anonym:

Åh kul att du hitta lite frĂ„n kollektionen! Försöker övertala sambon att Ă„ka dit... för jag Ă€r förĂ€lskad i fĂ„töljen. :(

#2 - - Blubb Svensson:

Åh kul att du hitta lite frĂ„n kollektionen! Försöker övertala sambon att Ă„ka dit... för jag Ă€r förĂ€lskad i fĂ„töljen. :(

Svar: Fotöljen Ă€r sĂ„Ă„Ă„ fin! Lite liten för min smak, men sĂ„Ă„ fin! Åk! :D
Bunny

#3 - - Saga:

Kul att du hittade lite! Önskar att jag oxĂ„ kunde handla, hade jag haft rĂ„d och plats hade jag haffat alltihop <3

Svar: Synd att det Àr sÄ extremt limited dessutom sÄ man knappt hinner spara till det man vill ha! :(
Bunny